Jordbæret <3 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Ja, da er det bestemt at jeg skal settes i gang den 29., hvis jeg ikke har født til da. Det er lite sansynlig siden terminen min ikke er før 22. mars. Jeg både gleder meg og gruer meg. Brått ble det veldig kort tid igjen. Jeg har alt ferdig så hun kan bare komme, men jeg må forberede meg litt mentalt likevel. Grunnen til at jeg skal settes i gang er stadig økende nyreproblemer, så jeg er jo glad for at de har bestemt en dato. Men jeg skulle likevel ønske jeg kunne gått helt til det starter av seg selv. Har blitt satt igang tidligere, men da var jeg langt på overtid, så jeg er kjempespent nå. Har heldigvis fått høre av andre her inne at det ikke nødvendigvis blir en verre fødsel selv om jeg blir satt i gang prematurt. Herregud, det er bare åtte dager igjen, det skulle vært en mnd....
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 å så på skuddårsdagen da....litt dum dato da
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Wow, det var tidlig, men sikkert fornuftig når du har nyreproblemer. Blir et lite skuddårsbarn da :-D. Lykke til, må uansett være deilig å vite når det skjer istedenfor all denne ventinga ...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Synes det må være ekstra stas å være skuddårsbarn, jeg :-) Lykke til!
Jordbæret <3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Det kan jo ta noen dager fra de setter meg i gang med modningspiller, til jeg går i fødsel. Faktisk kan det ta hele fire dager, kommer alt an på hvor moden kroppen min er. Synes skuddårsdagen er en dum dag, men regner ikke med å føde da. Men det som skjer, det skjer... Er bare glad at det er bestemt, selv om jeg brått fikk det litt travelt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå