*Kleopatra Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Det jeg bruker: -makaroni eller skruer -grillpølse eller skinke i biter -purreløk -paprika -eple -sylteagurk (alt i småbiter) -majones -rømme -litt pepper Blander alt sammen:)
Lekamøia Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Pastaskruer av spelt eller durumhvete, soltørkede tomater (jeg bruker de hakkede i olje), fetaost, vårløk (masse), finhakket hvitløk, avocado, stangselleri, kikerter (jeg bruker de på boks) eller salatbønner, ruccolasalat, squash. Hell over litt av oljen fra tomatene og litt balsamicoeddik og masse grovkvernet pepper, bland godt. Ekstra godt blir det med en god neve pinjekjerner i salaten. Jeg rister de litt i tørr stekepanne først - da får de ekstra god smak. Denne trenger du ikke kjøtt i, men litt kylling er også godt i salaten.
☆lillastjerne☆ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Isbergsalat skinke mais agurk paprika pastaskruer tomat (+ andre ting man liker å ha i salat) Kjøp greek wraps blanding( kryddermiks og dressingmiks) bland dressingmiksen i rømme og server med loff ved siden - NYDELIG )
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Soltørka tomater (mmmmmmmmm) Fetaost (mmmmmmmmmmmmmm) Kylling Agurk Cherrytomater Pastaskruer
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 et lite salat tips... mais inneholder masse vann og "Ødelegger" fort salaten om den står en liten stund. Det samme gjelder for agurk! Det beste er å ikke ha i maisen før rett før servering, aller helst ha den på siden. Agurken kan være lurt å fjerne d i midten ettersom d e mest vann der (ja jeg vet d smaker godt men da kan du spise alt selv hihi) ... ellers er d godt me avocado og pinjekjærner i salaten
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bruker: Isbersalat Paprika Agurk Kokt skinke Fullkornspasta 0,3 thousand Island dressing, eller hjemmelagd dressing Og ristet grovbrød med smør på!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 - fullkorns pasta - avokado - - paprika - purre - squash ( steker den lett i panne med litt krydder) - kokt brokoli - kylling Dressing: lett rømme blandet med lett majones. Tillsett karri, og tynn ut dressingen med melk! Sinnsykt god oppskrift. Nam nam
jonamam Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Pastasløyfer eller skruer En grillet kylling deles opp i små biter druer ananas hardkokte egg(ca 3 stk) sylteagurk purre - alt finhakkes og blandes majones rømme (eller kesam) litt karripulver salt og pepper evt litt væske fra sylteagurken alt røres sammen og blandes godt. Ikke helt tradisjonelle ingredienser, men denne er bare supernydelig, og smaker kjempegodt sammen med godt brød med hvitløkssmør, og sammen med grønn salat. Evt sammen med grønn salat.
jonamam Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 - rettelse:-): Evt sammen med grillmat, skulle det stå...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har: For det første: Grov pasta smaker best Paprika Salat da Agurk Kokte egg i skiver og feta ost. MMMMMMMMM!! Tilslutt drysser jeg over urtekrydder Også rundstykke ved siden av da :=) Spiste det som middag etter treing i dag, faktisk!
Zummi Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Min versjon: Pastaskruer (gjerne den utgaven med tre farger i samme pakke) Creme fraiche Reker Krepsehaler Hvitløk Pepper Salt Hakket paprika Bland salt og pepper og knust hvitløk i creme fraiche etter smak og bland dette sammen med pastaskruene, paprikaen rekene og krepsehalene. La stå noen timer så alt setter seg, gjerne natta over i kjøleskap.
ToPrinsesser<3 Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Pastaskruer Kyllingfilet i biter Pinjekjerner Cherrytomater Rødløk Fetaost - 1 glass Mozzarella, helst bøffel Ruccola Fersk basilikum Litt av oljen fra fetaosten has over rett før servering. Serveres med ciabatta og dressing laget av 1 pk Knorr gresk dressing (de som selges i 3pk) og lettrømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå