Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har en uke igjen av permisjonen nå, og har litt blandede følelser.. Dere som har begynt i jobb, hva savner dere mest fra den tiden?
vi blir 4 :o) Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 møte mine venninner nesten hver dag, gå turer og sladre.. vi var 4 som gikk hjemme samtidig.. nå som vi har begynt å jobbe igjen sees vi toppen to ganger i mnd.. Savner å la lange koselige morgener med lillegutt.. men gleder meg daglig over å ha litt voksenkontakt og være litt "alene" mens jeg er på jobb )
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Savner bedre tid til å kose meg med sønnen min, og ikke stresse sånn, men ellers trives jeg med å jobbe.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg savner det meste;-) Føler alt går på autopilot nå, har ikke tid til noen ting. Når jeg hadde permisjon koste vi oss hver eneste dag, jeg hadde tid til å trene som ga meg overskudd, Trening og kosestunden på morgenene er det jeg savner aller mest (begynte å jobbe da hun var 10 mnd gammel).
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Tid, tid og tid! Tid til å kose meg sammen med lillingen. Tid til gå tur. Tid til leke. Tid til alt.... Ikke måtte planlegge alt i hverdagen...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Å bare kan kose med mini uten å stresse med noe.Ut å leke,gå tur,babysang og besøk..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Ingen ting. Skulle jeg gått hjemme lenger hadde jeg havnet på psykiatrisk klinikk. Gikk omtrent på veggen her hjemme uten kontakt med andre. Derfor var det godt å komme i jobb igjen, men jeg jobber kun 3 dager i uka slik at vi får litt god tid sammen også.
Barba_mamma Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Først og fremst gutten min, som plutselig var i barnehage 4 dager i uken, og han kunne ikke gå engang...(tror jeg hadde det verre enn han de første ukene. hehe) savnet også muligheten til å trene, sove (!!), møte venner og ta ting kuli. :-) Men det var godt å komme i gang på jobb også, selv om de første ukene/mnd var litt tunge... Hadde ammetåke i flere mnd etter jeg beg. i jobb!
hårsår Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Jeg savner kosen mest. Vi koste oss så enormt hele året, og det er umulig å få tilbake.
1+1=2* Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Jeg savner permisjonstida veldig. Hadde det så utrolig bra. Først og fremst var det så godt å ha god TID, kunne finne på det jeg ville (babysang, kose meg med babyen, gå lange trilleturer hver dag, på kafé av og til på dagtid). Nå blir dagene fort veldig stressende, og det liker jeg ikke... Samtidig ser jeg at gutten min har det bra i barnehagen der han er sammen med jevnaldrende unger.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Nå har jeg bare jobba en uke, men kjenner allerede at det er bra for meg å komme tilbake. Vesla stortrives i bhg og tilvenningen gikk som en drøm. Jobber 80 % så vi har jo tid sammen både før og etter jobb. Jeg savner mest den kontakten vi hadde med trillegjengen, leketreff hos hverandre, shopping- og caféturer etc.
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 23. februar 2008 #13 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er allerede tilbake i permisjon:) så mye savnet jeg den.hehe.Så nå er jeg både på 01 års forumet og 1-2 år:) Kanskje jeg skal prøve på nr 3 snart.hehe.mmm, nei tror ik jeg er klar for 3 bleie unger, Men utrolig digg å være hjemme.
mai mammaen til to Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 god tid... savner å være med snuppa hele dagen. gjøre alt i vårt eget tempo... og det å møte venninner osv på dagtid... er ofte sliten etter jobb.. glad det bare er 7 uker til neste permisjon.
Kjempeglad mamma Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 Savner de deilige, late morgenene med masse kos og god tid. Savner trilleturer i all slags vær, alene eller med barselgruppa, kafebesøk og matpakke ute. Men vet at hun har det bedre i barnehagen enn hjemme med meg nå, ingen småbarn hun kan leke med på dagtid her vi bor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå