Gå til innhold

Jippi!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på test i dag. og har regnet ut terminen min til 29.oktober. Når er det normalt å bestille time hos legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Testa positivt i dag jeg og ,o) Termin ca 22.okt.

Du får nok ikke time hos legen før du er 12 uker på vei. Sånn er det her iallefall.

Skrevet

Gratulerer! Jeg fikk time på dagen jeg, i sjette uke. Jeg måtte ta en blodprøve for å sjekke opp noe greier så raskt som mulig. Hvis alt er greit, trenger du i og for seg ikke dra til legen på noen uker enda, hvis det ikke er noe spesielt du lurer på.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Velkommen hit, og gratulerer så mye! Hvis jeg var deg så ville jeg ha ringt for å bestille time så snart som mulig. Ikke fordi at det haster så veldig å komme inn tidlig, men fordi det kan vær en viss ventetid.

Hyggelig at du er så glad! Det smitter faktisk! :-)

Skrevet

Jeg fikk vite at jeg var gravid for en uke siden jeg...ringte til legen og fikk ikke time før 29 februar..og jeg har ikke peiling på datoen når jeg sist hadde mens så jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei engen!!!men jippi sier jeg og:)Tester jo positivt hele gjengen her snart!!!GEnialt:)

Skrevet

Heia :) Gratulerer :) Jeg testet positivt for noen dager siden. Ringte til en gynekolog jeg har gått til i tre år og fikk time 13 mars. Vet jeg får ultralyd der. Tror du bare kan ringe om du har gynekologisk senter der du bor. Jeg har termin 5 eller 30 oktober :) gleder meg til å finne det ut :) Du får ha lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...