Gå til innhold

Kjeder meg jeg...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig kjedelig å begynne i permisjon, kommer meg ikke til noe om dagene, sitter her på pcen og venter :o)

Kunne ønske jeg kunne bestille baby når permen begynte.

Flere som kjeder seg?

Forslag til hobby??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden går sakte når man venter på noe godt. Selv skriver jeg dagbok og har gjort det siden vi startet med prøverør. Morsomt å lese det senere for å minnes de gode og av og til litt frustrerende stundene.

En annen ting er å bli litt hagegal (er selv stein hagegal). Kjøp deg noen frøposer og så litt.

En annen ting jeg også har drevet med og som får tiden til å gå fort er å sy. Selv har jeg sydd vognteppe i hardangersøm som den lille skal ha og som forhåpentligvis vil gå i generasjoner.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa jeg kjeder meg!! vet ikke helt hva jeg skal bedrive dagene med....er kjempeglatt ute, og har masse kynnere og er støl i underlivet, får ikke vært så aktiv:) jeg har begynt å bake litt, regner med at det blir en del besøk når vesla er kommet til verden, kjekt å ha litt i fyseren til da:)

Skrevet

Har du ordnet alt du trenger å ordne, da? Det drev jeg med i de to første ukene ... og da gikk tiden. I tillegg til å sove lenger på morgenen, lang lunsj/kafé, lur, surfing, så gikk tiden så alt for fort.

Har fått litt ordne- og vaske-basill over meg, så det er rydding inni skap og slike ting jeg ikke akkurat gjør ofte (spennende, ja ...;-)).

Ellers har jeg endelig fått åpnet en bok idag. Anbefaler på det sterkeste "Mamma for første gang" av Gro Nylander (om du er førstegangs, da ...). Eller bare en spennende krimbok e.l. om du ikke orker "mammaliteratur" ;-) Da går tiden fort!

Skrevet

Tusen takk for svar..

Jepp, alt er i boks her. ER førstegangs fødende og klar!

HAr vurdert lesing sterkt faktisk, pleier ikke å lese bøker, men får vell snart begynne, er liksom det å begynne da.

Leiligheten har aldri vært ryddigere og samboer får servert middag hver dag så..........

Gleder meg fælt til den nye hverdagen som kommer om ikke lenge håper jeg......

Skrevet

Hehe.

Fryseren er full av herlige skillingsboller den, så her kan alle mann alle komme på besøk..... Bare jeg klarer å ikke spise de opp i kjedsomheten...... ups

Skrevet

sitter å hekler lappet baby teppe jeg..

Funnet ut at gr str på lappene trenger jeg 75stk, har vel 15 til nå (på en og en halv mnd, så går tregt med meg)

Så blir spennende å se om jeg blir ferdig i tide... =0)

Skrevet

Har faktisk strikket ett lappe teppe jeg, var så fornøyd vet du, men så har jeg snakket med venner og kjente også vet du, og har funnet ut att 3 andre har strikket teppe til meg og, så jenta skal ikke fryse nei..

Men kan bare strikke rett fram jeg da, sku kanskje prøvet meg på sokker?? men det trenger jeg oppskrift på.. hehe

Skrevet

Samme her, blir fort kjedelig. Spes når samboer tar med seg bilen på jobb. Går en del turer da, har hund så det må gjøres:-) Men det er godt å komme ut litt.

Ellers har jeg vært på ikea å kjøpt en ramme i 50x50 som jeg skal bruke til å ramme inn reise-hjem-fra-sykehuset klærne til lillegutt i når den tid kommer. Rammen har jeg pyntet med 3 blå blomster. Har også kjøpt papp til bakgrunn som jeg har begynt å ordne på. Skal ha noen små tegninger av bamse,storken som kommer med baby etc som jeg har begynt på. Ellers skal jeg ha navn, fødselsdato, vekt og lengde skrevet med fin skrift. Men får jo ikke gjort det før etter fødsel da. Men moro å holde på med. Skal henge på rommet hans. Tror det blir fint da. Aldri gjort det før, men noe å holde på med:-)

Har også tenkt på sånn scrap-book greier, går jo ant å begynne litt før fødselen også.

Skrevet

ikke klag, jeg har hvert sykemeldt i over 6 mnd.,.... DET er kjedelig skal jeg fortelle deg

Skrevet

kn bare strikke rett frem jeg også,derfor jeg valgte å hekle isteden..

Skrevet

på www.garnstudio.no er der mange strikkeoppskrifter, både enkelt og mer avanserte.. får tida til å gå!

Skrevet

strikkeoppskrifter?? hehe, det tar mamma og mormor seg av!!

Skrevet

når alternativet er å bare ligge og gjøre ingenting, så er det faktisk ikke så dumt.. slår i hjel mye tid.

Skrevet

er mye annet en kan gjøre:) se på film, lage album, dekorere rammer, lese bok, spise is, sitte med pc:)

Skrevet

Nå er det bare til å kjøpe garn gitt...

Skrevet

Heldiggriser!

Nyt kjedsomheten til fulle!

(som en ovenfor sa - prøv det sammen med en helse som har krevd sykmelding i noen mnd.....)

Finn noen dere kan gjøre noe hyggelig for da vel!

Skrevet

Skriver under på den siste her jeg, har vært sykmeldt i 5mnd nå og har to mnd til igjen til termin der jeg kommer til å være sykmeldt. Skjønner at dere kjedere dere og at ventetiden virker lang, men tenk hvor heldige dere har vært frem til permisjonen å fått vært aktive så lenge som dere har vært :-)

Et lite tips, plei tiden nå sammen med samboer, bare dere to eller sammen med barna dere evn har fra før som snart skal dere oppmerksomheten til mamma og pappa med en baby :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...