Kari-mor :) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har hun kommet seg unna den sekten nå?Det siste jeg så var at hun og Jonah skulle rømme, men så tok de Jonah så bare Tasah og Rebacca kom seg avgårde. Men hva skjedde så?Og hvor har de blitt av?
Kari-mor :) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. februar 2008 er vel noen som ser på det her`??
brooklyn Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 hun rebecka løp og varslet politiet, mens Tasha fikk de andre i sekten til å stole på henne og vende seg mot Mumma Rose. Da politiet kom rømte Mumma Rose mens Jonah ble fenglset for å ha holdt Tasha fanget. Hun er tilbake i Summer Bay nå og holder vel KANSKJE på å ordne ting med Robbie. Men hun har fremdeles en tatovering på foten jeg ikke vet hva betyr. (sånn går det når jeg har studieuke, gitt.... Får med meg alt)
☆Anonymia☆ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 noen som vet hva det tallet på foten hennes betyr ?????
radio Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 tror det handler om at ho er blitt gjort gravid mens ho var dopet ned. Ho er visst den "utvalgte". Men ho vet ikke om at ho er gravid selv
Kari-mor :) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Tusen takk for svar!! Så fint at du hadde studieuke akkurat nå
Djoolia 07+08+12 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Hun finner ut at hun er gravid på sin egen bryllupsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå