Gå til innhold

vil bare sove i vognen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en liten på 10 uker som bare vil sove i vognen,både natt og dag. hun sover 8-10 timer om natten i ett.. kan det skade ryggen? Er tynn madrass i vognen synes jeg. Hvordan skal jeg få henne til å like sengen sin? har prøvd å legge henne der men hun finner ikke roen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi sov i vognen til hun var 3 mnd.

Skrevet

Heisann

Vi hadde også problemer med at snuppa ikke ville sove i vogga eller sengen sin i begynnelsen. Det vi gjorde var å ta vognbaggen og la henne sove i den oppi sengen sin. Da ble hun vant til omgivelsene samtidig som hun kjente baggen sin.

Etterhvert så rullet jeg et pledd som jeg la i en bue rundt hodet på henne i sengen, uten bag.

Hendte noen ganger at jeg måtte ty til bagen igjen, men det gikk seg fint til :-)

Lykke til!

Skrevet

Vi har også bagen oppe i sengen. Men jeg synes madrassen er litt tynn og har lagt soveskinnet i sauskinn i bagen, brettet det dobbelt på langs. Nå har han en lun og god hule og ser ut til og trives godt oppi der.

Skrevet

Vi gjorde det samme som samsyl. tok noen måneder før han godtok å ligge rett i sprinkelsenga! Vet mannge som gjør det med vognbaggen og det skal fungere bra! Vi la også et teppe sammenrulet rundt hodet så det ble lunt da vi prøvde uten baggen! plutselig sovna han i senga si=) Vi kjøpte saueskinn og la i sprinkelsenga! da sov han enda bedre!

Er jo mye tryggere og smalere i vogna, så ikke rart de kun vil sove der i starten! de kommer jo rett fra et bittelitte rom i magen vår=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...