Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har lette smerter med svake svake rier liksom, er bare i min uke 5 da, men...
lin76 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 På babyverden (http://www.babyverden.no/templates/Article____502.aspx) står dette: "Symptomer på spontan abort Smerter og blødning kan være symptomer på en tidlig abort. Smertene er ofte "menslignende”, kommer takvis (rielignende) og kan sitte i ryggen og/eller nederst i mageregionen. Noen opplever bare blødning. Etter kraftige smerter kan det komme en blodig, geleaktig klump. Aborten er endelig når man fosteret er utstøtt." Kryssar fingrane for deg!
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har selv opplevd en SA og en MA mellom barn nr. en og to. Begynte med sporblødninger som tiltok i styrke samtidig hadde jeg litt mensmurringer. Men husk at menssmerter er svært vanlig tidlig i svangerskapet, og småblødninger er heller ikke uvanlig pga skjøre slimhinner o.l. Da jeg blødde fikk jeg beskjed om at det var 50/50 sjanse for at alt gikk bra, så du får bare krysse alt du har!! Har hatt småblødninger både med nr. to og tre, og de er friske fine gutter så det kan absolutt gå veldig bra : ) Klem
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Smertene stoppet kl.03 i natt, men blør sånn passe, med bitte små svarte klumper. Er nok en SA dette.
semma Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Høres ut som min SA jeg hadde på bryllupsdagen vår i fjor...desverre. Jeg hadde SA i uke 10, men mest sannsynelig skjedde ting tidligere der inne. Fikk kraftig mensenvondt (veldig som rier, som endte med en blødning med klump). Kroppen ordnet opp i alt selv og trengte bare en sjekk av gynekolog. Hadde da 2 barn på 4 og 2 år, men ble gravid igjen på 2. mensperiode etter SA. Har termin med nr 3 disse dager. Så lykke til videre, vi er mange fler enn du tror som opplever SA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå