drmjenter Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hei, Jeg har stikking i brystet under amming, kan minne om samme "smerte" som når livmoren trekker seg sammen igjen etterfødsel... Men, nå - så sent..?? fremdeles? Datteren min er 3mnd nå, så kan det være noe annet som forårsaker denne stikkingen?? Noen som opplever det samme??
mumimammaen Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei! je hadde det mye rett etter je fødte. har det innimellom nå også,hvis det er lenge siden je har ammet. når brystet er veldig fult og hardt.
drmjenter Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Takk for svar:) Kanskje det er derfor; at jeg ammer skjeldnere og har fulle bryst når jeg ammer.. hm.. Var smertefullt etter fødsel (mer nå enn m førstemann), men har gått en stund uten å kjenne stikkingen også.. Håper det er forklaringen
LoveInMyTummy Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Tror det er utdrivningsrefleksen som kan være litt vond.
drmjenter Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Men, blir det bare sånn ut av det blå? Har ammet i 3mnd nå, og har ikke hatt det slik hele tiden... hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå