Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til 3d ul neste uke hvor jeg da er i uke 30. Jeg vet at vi da får med oss cd av ul hjem. Det jeg lurer på er om det da er levende bilder eller er det "bare" stillbilder? Jeg har lest begge deler på nettet nemlig, men ettersom vi får det på cd anslo jeg at det var levende bilder. Ul skal vi utføre hos Mjøskirurgene på Gjøvik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var his Mjøskirurgene på Gjøvik, og fikk med CD, hvor det er både film og still-bilder. Gled deg masse, Gregor Beck som utfører det er jo bare helt fantastisk!!!!!!!

Skrevet

Ååå, nå ble jeg kjempeglad. Hvor lenge varer filmen omtrent da og hvor lang tid brukte dere hos Gregor?

Skrevet

Hmmm er lenge siden jeg har sett på den filmen nå,men det er hvertfall 4-5 video-snutter, som varer i kanskje...hmm....ett-to minutt kanskje?? og masse bilder. men kan hende du er mer heldig enn meg, for hun i magan min var meeeeget vrang, og jeg måtte vri meg i alle retninger og Gregor prøvde å trikse og mikse. men snuppa bare vred seg bort og hadde hendene og navlesnor i veien. men gregor gir seg ikke så lett, og gjør virkelig alt han kan for at du skal få så bra bilder som mulig! Vi var inne en god stund altså, hmmm, men husker ikke hvor lenge jeg...mellom halv time og time kanskje??? ahdde med mor og svigermor som var helt forstyrret, så klokka ble glemt hehe! åh du er heldig, har virkelig noe å se frem til:)

Skrevet

jeg var på nøtterøy hos nicolaidis.. der fikk vi med en strimmel m bilder og en cd m både "stillestående" bilder og en slags video m levende bevegelser:)

gled deg!

Skrevet

Ingen tvil, vi gleder oss enormt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...