Gurine og gulla Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hva i alle dager kan jeg kjøpe til min tillkommende mann i morgengave...Han ønsker seg ingen ting som finnes på gullsmed... det synes han bare er "kjedeli"....Må kjøpe gave i helgen.. vi gifter oss neste lørdag....
lin76 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Tur til ein stad han alltid har hatt lyst å reisa? F.eks fotballtur med kompisar viss han er intr i engelsk fotball.
mto2 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Flytime, fallskjermhopp eller anna oppleving.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Kurs- dykking/ fjellklatring/ fallskjermhopp..., billett- konsert med favorittartisten/ fotballkamp/ formel1..., helikoptertur, 1 ønskedag der han får bestemme alt og du spanderer, noe han alltid har snakket om å kjøpe, men aldri har tatt seg råd til... En bonusgave kan være et fint fotografi av dere/deg i en fin ramme.
kattepusen_87 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 hva med og gji han en natt han aldri kommer til å glemme... og såm får han til å trygle etter mer? det er vel ingen lov såm sier att man er nøtt til å kjøpe noe? kan man ikke bare bruke fntasien sin da? det er jo ikke bare oss kviner såm trenger å bli vis at vi er elsket?
snart mor til 3 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 kjøpte en frakk til min kjære... var ikke store utvalget når jeg var ute å så etter gaven,så ble en tiger-frakk til alt for masse penger..men steike han ser bra ut i den ;-) syntes det var en grei ting av flere grunner: -han har ønsket seg det lenge -jeg har ønsket han det lenge -han ser utrulig bra ut i den -han trengte den -det er noe han bruker når han skal pynte seg osv osv... grattulere med bryllupet forestn! og lykke til ;-)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Jeg kjøpte gitar til min mann, det var veldig velykket.. Men damå han jo like å spille da.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå