Gå til innhold

Trenger mange forslag her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager kan jeg kjøpe til min tillkommende mann i morgengave...Han ønsker seg ingen ting som finnes på gullsmed... det synes han bare er "kjedeli"....Må kjøpe gave i helgen.. vi gifter oss neste lørdag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en aupair eller en hushjelp? :))

Skrevet

Tur til ein stad han alltid har hatt lyst å reisa? F.eks fotballtur med kompisar viss han er intr i engelsk fotball.

Skrevet

Flytime, fallskjermhopp eller anna oppleving.

Skrevet

Kurs- dykking/ fjellklatring/ fallskjermhopp..., billett- konsert med favorittartisten/ fotballkamp/ formel1..., helikoptertur, 1 ønskedag der han får bestemme alt og du spanderer, noe han alltid har snakket om å kjøpe, men aldri har tatt seg råd til... En bonusgave kan være et fint fotografi av dere/deg i en fin ramme.

Skrevet

hva med og gji han en natt han aldri kommer til å glemme... og såm får han til å trygle etter mer? det er vel ingen lov såm sier att man er nøtt til å kjøpe noe? kan man ikke bare bruke fntasien sin da?

det er jo ikke bare oss kviner såm trenger å bli vis at vi er elsket?

Skrevet

kjøpte en frakk til min kjære...

var ikke store utvalget når jeg var ute å så etter gaven,så ble en tiger-frakk til alt for masse penger..men steike han ser bra ut i den ;-)

syntes det var en grei ting av flere grunner:

-han har ønsket seg det lenge

-jeg har ønsket han det lenge

-han ser utrulig bra ut i den

-han trengte den

-det er noe han bruker når han skal pynte seg

osv osv...

grattulere med bryllupet forestn!

og lykke til ;-)

Skrevet

Jeg kjøpte gitar til min mann, det var veldig velykket.. Men damå han jo like å spille da.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...