Gå til innhold

hei, noe jeg bare MÅ spørre om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå gått uten ikm i 3 mnd....

har vært til legen, tatt hormonprøver..har enda ikke fått vite svaret ...

men det som jeg syns er merkelig er at jeg syns brystene mine har forandret seg, de små "vortene" rundt brystvortene er blitt tydligere, danner ring rundt bryst vortene. brystvortene er blitt mørkere og selve brystene føles mer fyldige, men ikke så ømme...

ser her at brystene blir som ofte ømme ved graviditet, stemmer alltid det?

og ja så kan jeg nevne jeg har testet meg og det viser negativt, men da lurer jeg på om jeg kan være blandt de som produserer lite hcg og kan man være gravid fordet om urin tester viser negativt...

oioioi, her ble det mye..men håper noen kan hjelpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er kvinner som ikke tester positivt på IKM dagen fordi de ikke produserer nok HCG. men dersom du feks skulle hat mensen for 2 uker siden (tar ett eksempel siden du ikke vet når den dukker opp), så skulle testen vert positiv nå uansett.

puppene er ikke alltid ømme under en graviditet, symptomene varierer fra kvinne til kvinne. tror du må berre vente til du får svar på blodprøvene dine

Skrevet

Lurer egentlig på det samme. Er det alle som får utslag på HCG? Eller er det noen som ikke gjør det?

Hvis det har gått to uker over IKM, og man er gravid - vil en test ALLTID bli positiv da(hvis det ikke er noe galt med testen)?

Skrevet

Nei,vet flere som har gått flere uker over ikm før positiv test, så alt er mulig:)

Skrevet

Men alle vil få en positiv test til slutt eller?:)

Er bare nysjerrig jeg altså, er bare "tre" dager over IKM, men har ikke testet enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...