Gå til innhold

Alle som er MOT tvungen tredeling av permisjon og FOR valgfrihet til å bestemme selv. Signer her!!


Endelig 4 i familien :=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Signerer med glede!! Dette må jo hver enkelt familie få bestemme selv, selv om dette kan være en bra ordning for noen så er det langt fra det beste for alle.. Og hvem er de "gutta" på toppen som skal sitte å bestemme hva som er best for meg og min familie???? Nei, det er faktisk det dummeste jeg har hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer denne. Er helt imot at vi ikke skal få bestemme dette selv. Denne gangen passer det ikke at samboeren tar mer enn de 6 ukene han må ta da han er student og har 20% stilling i tilegg. kan jo ikke akkurat bare ta noen måneder borte fra skolen...! Men når tiden kommer for et barn til, er det kanskje en helt annen deling som passer best. Vil få bestemme dette selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer med sint skrift. Makan til forslag. Også dekker de seg bak "å fremme kvinnesaken mht lønnsforskjeller"!!!!!

 

Idiotiske politikere som vil ta fra oss valgmulighetene og kontrollen over eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne signerer jeg lett på! Man må få velge selv, menn har mulighet til å ta lenger permisjon enn 6 uker i dag også, men da kan man se hva som passer best i forhold til jobbene til de to! Ordningen er veldig bra slik den er i dag, syns nå jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer absolutt på dette!

I vår familie er det mama som tjener mest, og vi mener selv vi skal klare å fordele ukene så det blir best for oss alle 3!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...