*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Skulle levere brudekjolen min til rens i dag men fikk beskjed da jeg kom med den at den kunne vaskes på 40 grader i vaskemaskinen! Jeg turte ikke ta sjansen på det (tror ikke jeg hadde fått plass heller) så jeg leverte den inn alikevel. Hun som tok imot den var ganske sur og sa at de kom bare til å ta den i maskinen der også men da er det ialefall deres ansvar! Er jo underskjørt og div. perler på den også, håper virkelig den tåler det... Skal sy den om til selskapskjole så vil ikke at de skal ødelegge den!! :S
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Kusina mi vasket sin brudekjole i vaskemaskinen og det gikk greit:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hææææ Hyggelig dame... Trodde et renseri var et renseri. Hadde du ønsker om å vaske den i maskin, så hadde du jo ikke spurt om de kunne rense den.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 jeg vaskede den i maskinen, det gikk fint :-)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg skal gifte meg i aug,og har kjøpt meg en Agape kjole. Så faktisk på vaskelappen,og det står at den kan vaskes på 40 grader. men jeg hadde IKKE turt og gjort det selv. Er mye kjole og stoff og perler osv. Håpe det går bra.Er jo dems annsvar da. Snakket med en i en kjolesallong.Hun sa dem ikke renset kjolene pga dem ikke ble rene. Men sprayet dem godt inn med vanish.Og la dem i bløt over natten i omo collour i ett stort badekar. Skyllet massa masse så all såpen var ute og lot den drypp tørke. Hun var strålende fornøyd med det.Anbefalte meg dette på det varmeste;)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Det er en agape kjole jeg også har! Var ikke klar over det me badekaret, det kunne jeg jo prøvd men er litt redd den skal miste for mye farge (den er rød). Jaja jeg får se hvordan det går så får jeg heller prøve det neste gang den skal vaskes. Skal få sydd den om til selskapskjole, gleder meg virkelig til å se hvordan den blir! Skal i bryllup i mai og juni så jeg tenkte å bruke den da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå