Gå til innhold

Hva er ditt beste MIDDAGSTIPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått helt i stampe når det gjelder middager her i huset og trenger litt inspirasjon til enkel, rimelig god middagsmat, eller lørdagskos. Vansklig å tenke selv om dagen....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frikassè. Enten med lam, kylling, medisterfarse eller kalvekjøtt, masse grønnsaker og godt med både ris og poteter til. Med kyllingstrimler er det like raskt å lage som spaghetti og kjøttsaus, og det er mildt og godt og de fleste liker det.

Skrevet

Strimlet kyllingfilet, ris, grønnsaker og hjemmelagd kyllingsaus. NAMME! :)

Ellers er vi veldig glad i koteletter her i huset, så det har vi som regel 2-4 ganger i mnd.

Skrevet

Her har vi dilla på fisk for tiden... Min periode med fisketilvenning er over, tror jeg... Fiskepudding med hvit saus og poteter, fiskeboller, fiskekaker med brun saus og kålstuing, fiskegrateng fra frysen,torskeblokker bakt i ovn med forskjellige sauser (kokebøker er moro!!!) urtebakt laks nammmm..seibiff.

Ellers bruker vi mye pølselapskaus, pose fra frysen, putt oppi pølser, ferdig!! wok er en klassiker...

Skrevet

har ikke noe navn på det men jeg lagde det i dag å syns det var veldig godt ;)

en pose med grønnsaker(brukte brokkoli,blomkål og gulrot)

hvit saus

pølser.

kokte opp grønnsaker og hvit saus og stekte pølsene(delte de først da.

så blandet jeg dette i en kjele for så å ha det i en ildfast form med litt gulost oppå..men er nok like godt uten gulosten opp.

åsså kokte jeg poteter ved siden av.

mulig det bare er jeg som syns det er godt da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...