Nille40 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Det er så artig å kunne følge hverandre i tiden fremover. Jeg holder til på Riksen og dette er mitt 4. forsøk. (søskenforsøk nr. 3 og aller siste runde).
Baby09! Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Jeg håper på egguttak på mandag, skal til ul i morgen. Dette er vårt første forsøk, så jeg er veldig spent på hvordan kroppen har reagert på sprøytene og om alt er som det skal. Vi får krysse fingrene for at det er vår tur til å lykkes!
ikø29 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hei:-) Håper på uttak på mandag eller tirsdag. Skal på ul i morgen. kjekt å ta følge:-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 heia... nå ligger jeg på hotelle rommet å skal til ultralyd i morgen.. håper på uttakt på mandag her og...
<3 Tvillingmamma <3 Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Hei =) Håper på egguttak på mandag - skal til ukens andre ul senere i dag. Krysser fingre for oss alle sammen!!!!!!!!!
Nille40 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Åh... så spennende. Jeg har skikkelig press / stikkinger i eggstokkene og håper det betyr mange eggposer! Nå skal jeg sette eggløsningssprøyten natt til søndag, og gru-gleder meg til mandag! Masse lykke til alle dere andre:o) Måtte det bli gull-egg på oss alle sammen
hønetuppa ønsker barn Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Ul på Fredag neste uke og mulig egguttak Mandagen etter.. Min første IVF og er veldig spent!!!
AniBer Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Hallo jenter!! Da er det den store dagen for egguthenting i morgen!! Jeg må si jeg gruer meg veldig! Er kjempespent, så 15 egg på ul fredag!! Ett av de må bare være bra!! Nå skal vi ut i finværet for å gå en tur!! Ha en fantastisk flott søndag jenter!!! Søndagsklem
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Lykke til med egguthenting og befruktning til dere alle sammen!!!!!
AniBer Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Hallo jenter!! Hvordan har det gått med dere i dag? De hentet ut 14 egg hos meg, det var noe av det mest ubehagelige jeg har vært med på!! Bortsett fra etter lapraskopien!! Da er det bare å vente til i morgen for å høre hvordan det står til med egga! En mørbanka mandagsklem
<3 Tvillingmamma <3 Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Hei!! Hos oss går det TREGT.... Har vært inne til blodprøve og ul annenhver dag i snart to uker! Men, men, det skyldes at det er så mange små eggposer der også som de gjerne vil ha med når de skal hente ut egg, så det er visstnok positivt, da - mange "fine" egg, som de sier =) Skal på Riksen igjen i morgen, og så blir det forhåpentligvis elsprøyte ila helgen og uttak på mandag eller tirsdag. LYKKE TIL alle sammen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå