Gå til innhold

Noen som vet? ang smerter i korsrygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag tidlig fikk jeg plutselig sterke smerter nede i ryggen/korsryggen. Smertene var såpass at det var vanskelig å holde seg oppreist. Fikk lagt meg igjen og det gikk over etter en liten stund. Det lite liksom gjennom marg og bein følte jeg. Hva var dette? Har ikke kjent noe mer til det utover dagen, men ryggen er mer vond enn hva den har vært tidligere dager. Er i uke 39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan kanskje være press på nerver? Jeg fikk dette på tirsdag. I dag har jeg ikke bare vondt i korsryggen, men også skikkelig vondt i skinka og nedover baksiden på høyre foten. Press på isjas-nerven, kjennes det ut som. Har blitt liggende med varm rispute på korsryggen hver natt siden tirsdag. Klarer ikke å sove uten. Igår kveld var jeg så utslitt av å verke at jeg tok meg en pinex forte for å få sove..... Har store problemer med å finne sittestillinger nå, blir liksom vondt uansett hvordan jeg sitter. Må skifte stilling hele tiden.

Du har ikke vært borti en rie da? Kan jo hende.... Vet at det er enkelte som får sånne tak i ryggen i starten......

Skrevet

Har aldri kjent noe liknende som dette tidligere. Er jo førstegangs, så helt uerfaren på området. var bare akkurat en liten stund at det gjorde veldig vondt. Etter det kjenner jeg bare litt mer enn vanlig nede i ryggen. Har hatt klem på isjiasnerven i foten tidligere i svangerskapet, men ikke kjent noe til det på veldig lenge. Dette var liksom bare ett veldig smertetak nederst i ryggen som på en måte borret seg gjennom kroppen

HI

Skrevet

Jeg har aldri hatt rier i ryggen, så jeg aner ikke om det kan ha vært det du kjente heller.... Får tro du får flere svar :-)

Skrevet

jeg har vært hos kiropraktoren (igjen) i dag. kjennes ut som om ryggen holder på å "skli" fra hverandre (har skiveutglidning) og bekkenet er låst...... Det er au au....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...