Gå til innhold

Hvorfor i HELVETE sender de ungene hit SYKE???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som dagmamma og nå er det andre dagen på rad jeg har sendt to av barna hjem igjen!! Jeg har andre barn her (inkludert mine egne) som jeg ikke vil ha syke, bare fordi foreldrene skal ha en ekstra fridag, eller slippe og ta seg fri fra jobb...

I dag kom den ene som i går hadde feber, med diare i dag. Og hva skjer? Joda, nå sitter jeg her og er kvalm og uvel... Jippi!!!

Verste er vel at de skal bli sure hvis jeg må si jeg skal ha fri hvis jeg blir syk....

FOR HUNDREDE GANG: HOLD SYKE BARN HJEMME!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi enkelte ikke var kloke nok til å innse på forhånd at det å ha barn betyr at man ikke alltid kan gjøre som man vil, f.eks å gå på jobb.

Skrevet

Har også jobbet som dagmamma og har var bort i dette mangen ganger...de dumeste er at det er alltid samme forekdrene som gjør dette...Har ikke tid tilsykke barn :-(

Skrevet

ja, og så blir de sure da når ungene smitter meg, slik at jeg blir sengeliggende og må ha fri...

Skrevet

Ja, er ikke annerledes med dagmamma enn bhg på det punktet!

Skrevet

Dette er som å lese mine tanker...

Skrevet

I barnehagen til våre barn er der klare regler på når barna kan, og ikke kan, være der. Da er det lettere for oss foreldre å "vite" når barna skal holdes hjemme. F.eks skal de være hjemme ett døgn etter de har spydd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...