Holly❄️ Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jobber som dagmamma og nå er det andre dagen på rad jeg har sendt to av barna hjem igjen!! Jeg har andre barn her (inkludert mine egne) som jeg ikke vil ha syke, bare fordi foreldrene skal ha en ekstra fridag, eller slippe og ta seg fri fra jobb... I dag kom den ene som i går hadde feber, med diare i dag. Og hva skjer? Joda, nå sitter jeg her og er kvalm og uvel... Jippi!!! Verste er vel at de skal bli sure hvis jeg må si jeg skal ha fri hvis jeg blir syk.... FOR HUNDREDE GANG: HOLD SYKE BARN HJEMME!!!!!!!!!!!!!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Fordi enkelte ikke var kloke nok til å innse på forhånd at det å ha barn betyr at man ikke alltid kan gjøre som man vil, f.eks å gå på jobb.
mamma til K & M :-) Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Har også jobbet som dagmamma og har var bort i dette mangen ganger...de dumeste er at det er alltid samme forekdrene som gjør dette...Har ikke tid tilsykke barn :-(
Holly❄️ Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 ja, og så blir de sure da når ungene smitter meg, slik at jeg blir sengeliggende og må ha fri...
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Ja, er ikke annerledes med dagmamma enn bhg på det punktet!
mamma til K & M :-) Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Dette er som å lese mine tanker...
scoobidoo Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 I barnehagen til våre barn er der klare regler på når barna kan, og ikke kan, være der. Da er det lettere for oss foreldre å "vite" når barna skal holdes hjemme. F.eks skal de være hjemme ett døgn etter de har spydd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå