Gå til innhold

Sikker på at dere hater meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nemlig telefonselger!!! he he

Vil gjerne høre hva dere mener om selgere som ringer i tid og utid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker ikke at de ringes til alle døgnets tider:), ringer jo til og med søndags kvelder noen.

men det verste er når de ikke tar nei for et nei. :)

vi har liksom reservert oss mot telefonselgere, men det er tydligvis bare sprøyt:) stadig noen som ringer forde.

Skrevet

Dere trenger jo ikke ringe midt i middagstida da! Det kommer helt an på hva du skal selg meg; men å begynne samtalen med at "du skal få noe gratis av meg" pleier å få meg til å riste av sinne.. Kjedelig for deg at du har et så utakknemmelig yrke, men om du trives, for all del fortsett.

Skrevet

Hat er et sterkt ord, men jeg har ikke noe særlig til overs for Anonym sånn generelt.

Skrevet

Mange misforstår det med å "bli oppringt til alle døgnets tider"...

for reserverer du deg mot telefonsalg, så slipper du det i det hele tatt.

MEN: Du får ikke reservert deg mot spørreundersøkelser som feks hos TNS Gallup og Synovate MMI. Og de har lov å ringe frem til 21 på kvelden.

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir ganske irritert naar jeg maa legge fra meg alt jeg har i hendene og loepe til telefonen og saa er det en insisterende telefonselger som ikke vil avslutte samtalen. Jeg vet du bare gjoer jobben din og mange av dere er hyggelige ogsaa, men jeg synes telefonsalg er en ganske agressiv form for salg siden dere ringer hjem til noen og paa en maate "innvaderer" privatlivet. Jeg er redd det er mange som ikke klarer aa si nei til telefonselgere ogsaa, selv om de egentlig ikke vil kjoepe noe, men det er vel igrunnen bare de selv som kan gjoere noe med det...

Skrevet

Jeg er hyggelig mot alle uansett jeg.

Kommer lengst med det=)

Skrevet

Jeg har selv vært telefonselger flere ganger å vet hvordan det er. Jeg lærte meg fort hvem jeg kunne pushe litt på å hvem som absolutt ikke var interessert, så jeg fikk ikke så mange sure kunder. Du har jo alltid de som er forbanna fordi de vet hva det gjelder, men da er det bare å beklage forstyrrelsen å ringe nestemann. Jeg brukte mine egne metoder som telefonselger å var en av de beste der jeg jobbet, pga at jeg visste når nok var nok. Nå i ettertid, når jeg selv får telefoner som har med salg å gjøre, så vet jeg jo med meg selv at jeg ikke kommer til å kjøpe noe, så jeg prøver så godt jeg kan å si nei takk på en høffelig måte, samtidig som jeg kløøør i fingerene etter å fortelle dem en ting eller to om telefonsalg, for de fleste av dem høres ut som om de leser opp rett fra manus. Hehe.. :)

Skrevet

Jeg har også vær telefon selger.. Jævla utaknemlig jobb egentlig, men med bra lønn ;)

Man lærer seg jo fort måten man skal presantere ting på, jeg hadde mange salg i løpet av en dag, kunne ha oppi 60-70 salg på 6 timer :)

Sure kunder hadde jeg få av..

Men FYTTI som jeg IKKE liker og bli ringt av en tlf selger selv, da legger jeg bare på! ;) Haha..

Skrevet

Er ikke så spesielt fan av telefonselgere, men de det er yrke jeg ikke liker.. menneskene er sikkert greie..

har selv hemmelig nr. så jeg slipper teleselgere :)

men dersom jeg er hjemme hoss mine foreldre og telefonen ringer. og det er en telefonselger. så legger jeg bare av røyret. og går innn å ser på TV. så kan han / hun bare sitte der med skjegget i postkassen å snakke for seg selv..

Skrevet

jeg bruker å vende samtalen til å snakke om været, så tror de at de har meg på gli, så sier jeg: å nei, nå koker det over på ovnen, men du, ikke ring med igjen da! :P

ikke personlig, men blir så lei:P hehe...

Skrevet

Ringe midt i middagstida? Hvordan i all verden kan en telefonselger vite når DU spiser middag da? Du er da ikke verdens navle. Folk spiser middag på ulike tidspunkt.

Skrevet

Om du synes at det at noen ringer er en invadering av privatlivet, så er det kanskje på tide å kutte ut det å ha telefon i utgangspunktet!

Skrevet

er ikke spesielt begeistret for de,nei...

men har en liten anelse om hvilke nummer som er selgere,så da tar jeg bare ikke telefonen...jeg har ikke fasttelefon og dette av en grunn...

jeg er kanskje ikke akkurat høflig mot selgerne,men det er det absolutt ikke alle de som er heller...så enormt pågående og tar ikke et nei for et nei liksom...

de ringte fra et kvinneblad en gang,idet hun hadde presentert seg sa jeg bare at jeg ikke ville ha noe abbonement og når hun da liksom skal fortsette samtalen med en "ja,men...." så blir jeg bare irritert gjentar krasst at jeg IKKE skal ha noe før jeg legger på før hun rekker si noe mer...

greit nok at selgere ringer meg altså,har faktisk hørt ut noen av de,men bare når jeg er interessert i produktet de selger...

så et tips til alle selgere der ute,om det er via telefon,på gata,dør-til-dør eller i butikk,godta et nei og gå heller videre til nestemann,større sjans for et salg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...