Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 hva er din erfaring? Skal bruke vogna som trille og sovevogn i barnehagen:)
betty74 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Har Teutonia-vognen, men har foreløpig bare brukt den med softbag til baby, så jeg vet ikke hvordan den er til større barn. Vil bare si at jeg er fornøyd med den. Den er lett å trille, lett å legge sammen i bilen og jeg kommer frem overalt ( vet til sammenligning at quinny-vognen er bredere). Eneste minus må være den utrolig klønete plasserte handlekurven under. Man må lirke under en og en ting for å få det inn - går ikke å legge hele handleposen under.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Har spiriten selv og er kjempe fornøyd med den. Skal ikke bruke den som sovevogn i bhg før om noen mnd, men lillemann sover jo ute i den her hjemme... Har hørt fra flere hold at Quinnien skal være veldig ustø!! Men vet ikke av erfaring selv...
~Maja Mor~ Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Var bare fornøyd med quinny så lenge vi brukte bagen. Når vi gikk over til sportsvogna ville jeg ikke bruke den mer. Ja, den er ustø. Den tipper faktisk. Og handlekurven er latterlig! Syntes også at sportsvogn delen var for smal og kort. Men det er jo mange som er fornøyd med den også da... Jo, en ting til: Kalesjen bråker noe voldsomt. Grusomt irriterende når babyen har sovnet!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Takk for svar jenter! Flere som ønsker å dele sine erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå