Gå til innhold

Uhu--huff, dårlig barne-tv---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grøss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men sønnen min på 6 digger det!!!!

Skrevet

Hmmm, mine liker det. Verre med Jubalong.

Skrevet

Jeg liker det heller ikke, men ungene ser ut til å digge det. Jeg syns de to "hovedspøkelsene" er svært irriterende, både han med altfor stor munn og Mia Gundersen. Liker egentlig Mia, men ikke i denne sammenhengen.

Skrevet

Jeg liker Uhu og ungene mine på snart 3 og 5 elsker det.

Skrevet

Jenta mi på 4 elsker det. Barnetv er laget for barna, og ikke oss voksne. ;o)

Skrevet

Jenta mi på 2,5 elsker det, men Narren er hun livredd. Skjønn det den som kan ;o))

Skrevet

Joda, klart det er laget for barna, men ganske mange av oss voksne sitter sammen med barna og ser barne-tv, blant dem meg. Og jeg synes det er dårlig hehe, men ugler i mosen derimot er knall underholdning=)

Skrevet

Har ikke sett uhu, men vil tro at jubalong er verre!!

En sytete dukke med pipe stemme? ikke akkurat noe tittentei....

Men syns det med de fra tromsø er kjempe artig, holdt på å le meg ihjel da jeg så en episode der han lå i fjæra å lekte sel. Med sovepose rundt seg og dykkeføtter på hendene :D

Skrevet

Ja er enig med de fleste her, ungene digger det, og jubalong også. tror ikke de lager barnetv for at voksne skal like det:-)

Skrevet

Cat.68:

Minstegutten min på 2 år er også livredd Narren, hehe.. :o)

Skrevet

Jeg er fra Tromsø, sikkert derfor jeg syns ugler i mosen er så morsomt, ler hver gang jer ser det! :-)

Svigermora mi lurte på om jeg virkelig syns det er bra barne-tv, hun syns ikke noe om det innslaget der ungene skal gjette hvem som har bæsja. Traust østlending hun da... *hihi*

Skrevet

Ungene her liker UHU, men liker ikke Jubalong noe særlig. Ber ofte om å få sette på en tegnefilm i stedet. Men Ugler i mosen med Finn Arve og Astrid, det er stas både for store og små. Både lærerikt og med fine programledere!

Skrevet

ugler i mosen er bare helt topp....og det synes mini på 15 mnd. og. Uhu er litt skummel enda..men vil se det allikevel han vil sitte i fanget når den kommer..E synes ikke om det selv...

Skrevet

Mange barn som er redd Narren, ja.

Liker når de sender 'uskyldige' tegnefilmer til de små. Slår avogtil over på Sverige...

Skrevet

Sønnen min på snart 3 liker å se på Uhu- "bøsku" (spøkelse), og jeg synes det er artig selv:o)

Skrevet

Jenta mi på 4 sier"ÅÅÅneii"hver torsdag når Uhu går å sier d er så kjedeligt.Jubalong er hun heller ikke særlig begeistret over;)Jeg er faktisk veldig enig med henne.Men hun liker godt Charlie å Lola:)Tror det går på fredagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...