Gå til innhold

fødsels historie


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

jeg reiste inn på sykehuse da klokken var 0715 den 18 februar 2008. planlagt igagsetting pga bekkenløsning.

kl 0745 fikk jeg første modnings kapsel opp i kjeden. og merket ikke noe rier eller noe bare mere kynnere.

kl 1230 tok de vanne mitt men fremdeles ikke noen rier som kom.

så kl 1330 fikk jeg drypp de startet med 15 og økte dosen hvert 15 min så økte de den med 15.

kl 1540 hadde jeg 7 cm åpning og begynte og få vondt jeg tok litt lyskass og satt i stolen med dryppet i armen.

kl 1545 fikk jeg press rier men jeg tørte ikke presse før de sa jeg hadde full åpning og de drøyde og skjekke det så begynte ikke og presse før 1600 da sa de jeg hadde full åpning.

jeg begynte og presse men pressriene var så korte at jeg rakk bare og presse en gang og så når jeg endelig fikk hode ut så satt resten av kroppen igjen for jeg hadde ikke mere ri og jormødrene begynte og stresse pga ungen hadde navelstrengen rundt hode 2 ganger stramt så de skrudde opp dryppe til 999 for at jeg sklle få en rie fort.

så kom ria og jeg fikk ut resten av ungen de stresset og maserte han og fikk han endelig til og puste jeg var så nærvøs der jeg lå og redd.

men heldigvis gikk det kjempe bra.

jeg måtte sy 2 pyntesting.

og er helt fin i form leander var en stor gutt han var 4180 g og 53 lang han var 37 rundt hode.

nå ligger han bare her hjemme og koser seg sammen med oss og storebror på 11 månder er kjempe stolt og vil kose masse han og med Leander

 

marielle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...