Fride08 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er 38+6 i dag, og sf målet var på 43cm!!! 4cm opp på en uke! Legen sjekket om jeg hadde fått noen åpning, i og med at jeg har hatt en del maserier denne uken, men neida, ingenting.. Men, men..da kan jeg hvile meg hvertfall en uke til, og småstelle litt til trollet kommer
BlåklokkaVest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ojoj!!! Det kaller jeg SF-mål!! He-he! Jeg fikk en artig kommentar på vekstestimerings-ul: "Normal tilvekst på den lubne siden"! He-he! Artig formulering :-)
Fride08 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Hehe.. morsom kommentar Ååh, det skal bli godt å få trollet ut! Jeg tipper jo fremover nå..
BlåklokkaVest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hi-hi-hi! Det kan jeg absolutt forestille meg! :-) Her kjennes det ut som om ribbebeina skal slites av meg! Må si jeg begynner å glede meg jeg også! Skal innlegges om en uke i påvente. Kan godt vente til dess. Er litt redd for at det skal gå veldig fort denne gangen. Kunne vært godt å fått hvile skikkelig noen dager på sykehuset før det setter i gang. Har 2 gutter på 3 og 5 år som krever sitt her hjemme. Så forhåpentligvis får jeg litt "husmorferie" på sykehuset før jeg går i fødsel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå