Gå til innhold

Javel, i dag sprengte jeg skjemaet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38+6 i dag, og sf målet var på 43cm!!! 4cm opp på en uke! Legen sjekket om jeg hadde fått noen åpning, i og med at jeg har hatt en del maserier denne uken, men neida, ingenting..

Men, men..da kan jeg hvile meg hvertfall en uke til, og småstelle litt til trollet kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojoj!!! Det kaller jeg SF-mål!! He-he! Jeg fikk en artig kommentar på vekstestimerings-ul: "Normal tilvekst på den lubne siden"! He-he! Artig formulering :-)

Skrevet

Hehe.. morsom kommentar :) Ååh, det skal bli godt å få trollet ut! Jeg tipper jo fremover nå.. ;)

Skrevet

Hi-hi-hi! Det kan jeg absolutt forestille meg! :-) Her kjennes det ut som om ribbebeina skal slites av meg! Må si jeg begynner å glede meg jeg også! Skal innlegges om en uke i påvente. Kan godt vente til dess. Er litt redd for at det skal gå veldig fort denne gangen. Kunne vært godt å fått hvile skikkelig noen dager på sykehuset før det setter i gang. Har 2 gutter på 3 og 5 år som krever sitt her hjemme. Så forhåpentligvis får jeg litt "husmorferie" på sykehuset før jeg går i fødsel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...