Gå til innhold

Hvor kjøpe lange glidelåser på nett?


tasah

Anbefalte innlegg

Skal sy fleecepose til snuppa og må ha lange glidelås til å ha i sidene. Garnbutikken i bygda har minimalt utvalg til maksimal pris, forferdelig dyrt. Tenkte kanskje det er billigere å kjøpe på nett? Noen som har tips som sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte lange glidelos fra denne siden en gang.

http://www.zipperstop.com/

 

Kjøpte da glidelås som var langt nok til å ha rundt hele toppen og slik at jeg kunne ta av lokket.

 

Jeg vet ikke om de selger lengere glidelås enn 80 cm i Norge for privatpersoner.

www.stoffogstil.no har mange varianter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sjekket litt mer inne på stoff og stil sine sider ser jeg har de faktisk har lengere glidelåser, helt opp til 100 cm delbare glidelås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg handle glidelås fra stoff å stil. billige og veldig bra glidelås der.

anbefaler å ha et glidelås i hver side, er veldig høvelig å kunne brette ned hele lokket, uten at det er helt av altså. da hadde eg sikkert mista det...

 

noen som har sett trekket til voksien? heiv det til vask, har ikke sett det siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha glidelås i begge sider ja, godt å høre at en ekspert anbefaler det også ;)

 

Voksitrekket er ikke her, men har derimot en masse enkle sokker som jeg ikke finner match til, sett dem kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arg... må lete selv dah... jaja...

får begynne i området vaskerommet/boden da...

 

har ikke sett sokker, jeg går ikke i sokker.. bare et par knall lilla deilige tasah-sokker, som jeg desverre nå er blitt avhengig av på kalde vinterkvelder ved scrappeborde mitt... :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for anbefaling av nettsiden stoffogstil.no !!! Der var det fantastisk mye flott! Skulle bare bestille et par glidelåser til fleeceposen og endte opp med å bestille et lass med knapper om kommer godt med til alle strikkeprosjektene mine, nydelige stoff og mye annet gøy :) En virkelig flott side som anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...