Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Prøver å beregne hvor mye jeg skal betale i skatt når jeg går ned til 80% lønn, og synes det blir veldig lavt (betalte 36% før). (400000 i lønn, 650000 i lån, 26% skatt) Kan dere si hva dere har i lønn, i lån og skatteprosent? (så skjønner jeg det varierer ekstremt uansett, men som litt sammenligning)
Mammaen til Turid Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 har tabellkort, så det regulerer seg selv..
lille sprelle Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Send inn skjema du fikk med skattekortet, så får du nytt skattekort! Synes det høres noe lavt ut det du har kommet frem til, men kjenner jo ikke din økonomi. Jeg har heller ikke satt meg inn i barnefradrag osv. Jeg tenker jeg fortsetter å betale skatt slik jeg gjør i dag jeg, så får jeg heller en liten koselig overraskelse til neste år igjen! (lar staten spare for meg.....)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Hei. Jeg har 420.000,- i inntekt, kr. 1.300.000,- i gjeld og har kun 17 % skatt!!! (har bedt arb,g, trekke 19%). Er ganske overrasket over at jeg har så lav skatt, men jeg bor i Finnmark og har i utgangspunktet lavere skatt enn resten av landet, i tillegg blir jeg alenemor (termin i mai) og gikk over i skatteklasse 2 fra 1. januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå