Gå til innhold

overtid noen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg 7dager på overtid, skal bli satt igang på tirsdag hvis ikke noe har skjedd før da. Huff og huff er så lei jeg, er det flere som er i samme situasjon? Hva gjør dere på om dagene da? Jeg er i fin form men føler liksom ikke helt for å gå ut å være sosial, har nesten blitt litt folkesky:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv 11 dager på overtid i dag og skal inn på sykehuset for vurdering i morgen. Er alt bra kan de la meg gå til mandag (15 dager over) før de setter igang noe har jeg fått beskjed om. De siste dagene har vært veldig frustrerende og ALLE maser om når babyen kommer. Det er utrolig kjiipt og man blir nesten litt folkesky som du skriver...

Er i fin form, nesten så jeg har mistet noen av de gravidplagene jeg hadde: nedpress, mensmurringer, på do hele tiden++

Skrevet

4 dager overtid her,.. og 3 gangs fødende.. trodde jeg skulle slippe unna , men neida ... blæh

Skrevet

Er også 7 dager på overtid. Skal på kontroll i morgen, men har ingen forhåpninger om at de gjør noe da. Så jeg er vel det man kaller lettere deprimert.

Har også mistet de fleste plagene jeg hadde, så det er nok ingen fare med at jeg blir satt igang med det første :-(

Men for all del. Skal ikke nekte hvis de vil gjøre noe.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...