snaijka Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 noen som kanskje har en fin og enkel oppskrift på hvordan jeg kan hakke et fint babyteppe? og hvilke type garn burde jeg bruke?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hakke? Hva i all verden er det?????
tasah Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Kanskje du finner litt inspirasjon eller tips her: http://marianneg.typepad.com/mariannes_dagbok/hakking/index.html
snaijka Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 du som lurer hva det er... det kalles også tunisisk strikking.. det er en slags kombinasjon av strikking og hekling.. du bruker en slags lang strikkepinne med heklekrok i den ene eller begge endene! blir veldig fint!! jeg fant ingen spesielle oppskrifter,, så jeg tenker jeg lager bare masse lapper som jeg hekler sammen til slutt.
Angel&Cassie mams Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Hei. Jeg fant heller ikke oppskrift på hakket babyteppe når jeg gikk gravid føste gangen så jeg hakket en hel del hakkelapper og sydde det sammen og det ble faktisk kjempe fint. Synd det ikke fines mere oppskrifter av det. Det ble laget en bok om hakking for mange år siden. Den er ikke i salg men noen bibliotek har den. Veldig fin bok. lykke til og håper teppe blir kjempe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå