Gå til innhold

16 uker i morgen, fremdeles kvalm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok først sånn Phernagan(tror jeg det heter), de hjalp veldig på brekningene, men jeg ble jo så trett og slapp av de. Nå bruker jeg de som heter noe på A(afri etter annet) De tar unna den verste kvalmen, men gjør så at jeg er småkvalm og urven hele tiden omtrent. MEN jeg er ikke så innmari trett hele tiden iallefall da.

Håper det går over snart, fordi man blir så sliten av kvalmen hele tiden. Men men, så lenge det er liv i maven min, så tar jeg det egentlig gladelig!

Noen flere som er i uke 16 og er fremdeles kvalm? For dere som var det, og ikke er det lengre, når ga det seg? Jeg har lest og prøvd alsken råd og kjerringråd nå, men...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var kvalm tom uke 20, nå er formen fin

Skrevet

Ga seg vel rundt uke 18 her, tror jeg.

Med andremann var jeg imidlertid kvalm til uke 22...

Dette varierer fra svangerskap til svangerskap.

Skrevet

Jeg spyr som en gris fremdeles, er snart 17 fullgåtte uke. Krysser fingrene for at det snart er over.

Skrevet

Jeg kaster fremdeles opp masse og er i uke 24 nå....har ligget 2 mnd på sykehuset pga dette.

Sist svangerskap var jeg kvalm og kastet opp i 9 mnd....men det er absolutt verdt det:)

Håper det gir seg for deg snart!

Skrevet

Ga seg i uke 22, og da var det som å slå av en bryter. Gled deg det er helt fantastisk å slippe å kaste opp! Jeg prøvde akupunktur det hjalp veldig. Prøv det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...