Gå til innhold

Hei.. Halebenet er vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og hoppsann.

jeg er i uke 29 nå, og halebenet mitt værker, spesielt når jeg reiser meg etter å ha sittet, men jeg kjenner det også etter at jeg har gått mye. Har hatt et glimrende og topp svangerskap så langt, trent regelmessig osv.. Har en rimelig aktiv og hektisk hverdag på jobb (jobber i barnehage) jobber 100% enda, og begynner nå å kjenne at jeg er mer sliten og tom for energi. Er det med halebenet et tegn på bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Det er nok stor mulighet for at det kan være bekkenløsning, ellers så er det musklaturen rundt som er slitent.........

Hør med legen din, så får du henvisning til fysioterapauten og deretter en bekreftet diagnose))

Skrevet

har akkurat det samme. nytter ikke med noen fysioterapeut på det. legen min sier det ikke er noe å gjøre med det...sitter på en luftring på jobb, jeg...

Skrevet

Jeg har hatt vondt i halebenet ca fra dag 1... og trodde de var muskulært - fordi det er egentlig slik det kjennes. Det er helt forferdelig vondt etter en lang dag på jobben.

Legen min sa jeg hadde bekkenløsning, og hun så det på måten jeg reiste meg fra stolen og måten jeg gikk på.

Heldigvis er bevegelse og trening det som hjelper:-) (Får angst av tanken på å bli beordret i seng eller på sofaen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...