Oliver-født-i-26-uke Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Lurer veldig på dette med dager til IKM..står på CB digital test at en kan teste 4 dager før IKM. Jeg har IKM 25 feb, om jeg tester i morgen tidlig er det da 4 dager til 25 ( mandag) eller skal det ikke telles med dagen du tester...det vil da si at det er 3 dager til IKM? Dette ble et snodig og rotete spørsmål, håper det er noen som kan hjelpe meg....har bare så lyst til å teste, eller er det alt for tidlig..noen med erfaringer fra CB digitaltest kanskje?
alokim Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei. Du kan teste i morgen men det smarteste er å vente til den 25.02. Grunnen til det er at da slipper du å bli skuffet hvis testen viser negativt. Testet selv med cb digital 3 dager før ikm og fikk negativ test men da jeg testet på ikm dagen fikk jeg positiv test. Lykke til uansett om du tester i morgen eller 25. (Må innrømme at jeg har brukt en fomue på tester)
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Tusen takk for svaret! Skal forsøke å vente til mandag...håper så inderlig at den satt denne måneden..merket ikke noe til el slimet med traff på eggløsningstest, kan jeg stole på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå