Gå til innhold

vil bare ha humøret mitt igjen:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

snakk om å falle i en dyp grav..den siste uken har jeg vært syk å slakk i kroppen..vondt i hodet å et humør så ikke ligner noenting..

jeg kjefter å smeller ,å i dag sendte jeg samb min på dør..for jeg mener han er likegyldig å er mer opptatt av jobben sin..

i raseri utbruddet fikk jeg hvertfall vasket golvene da..

ungene er på ferie hos farmoren..så jeg klarer å skåne de fra d verste sinnet jeg kan få..dette er så plagsomt..

jeg vil bare få humøret mitt tilbake..å ikke være så på hugget alltid..for d er ikke bare her hjemme d merkes..d er generelt og..

er d håp for meg eller?kan jeg få tilbake humøret mitt i løpet av svangerskapet?

 

er snart 13 uker..noen andre så er relativt godt humør til vanlig men nå kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg ikkje igjen personleg, men har ei venninne som var sint som ein ojoj til ho var ca 14-15 veker på veg, då blei ho sitt vanlege sjølv igjen - blid og nøgd dei siste 25 vekene.

 

Så godhumøret ditt kjem nok tilbake, skal du sjå. Slitsomt mens sinnet står på, så klart, men verken uvanleg eller noko du styrer heilt sjølv. Sambuaren din forstår nok at det er hormona som snakkar, ikkje du, viss ikkje får du prøva å forklara han det. Kanskje skriftleg på eit kort viss du ikkje orkar å ta det ansikt til ansikt?

 

Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:)

d går så veldig opp og ned..men fant ut at litt sjokolade hjalp litt på hehe..å så klart litt tid for meg selv..

satser på at jeg og får "meg" tilbake snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...