chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Synest 2 tri virket som et trimester jeg aldri noensinne skulle komme frem til, og nå er det bare 2 dager så er jeg der.. Helt uvirkelig! Skjønner ikke enda at vi skal bli foreldre, klarer ikke se det fremfor meg, har allerede kjøpt vogn,bilsete osv.... men skjønner liksom ikke at jeg skal få bruke det.=) Vil gjerne ha mage og bevegelse inni der nå!!=) Flere som sliter med å la det synke inn så langt ute i sv.sk?
babysjuk82 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Er 8 uker idah,og kan enda ik forstå at eg e gravid.eg trur mensn e på feri bare.får ik t og se for meg at d e liv inni meg.at magen blir større og større.syns d hele tia e rart at eg ble gravide.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Ja det er rart dette. Klarer ikke få det inn, har ikke fått noe mage heller jeg da. Håper det snart skal slå inn hos meg, helt utrolig. Håper vertfall det slår inn før jeg har barnet i armene=)
babysjuk82 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 E d din første? Me ho førsta mi gikk d opp for meg når hun kom ut,hehe.når eg får stor mage,og etter ul går d nok opp for meg. Dere plagdes m og bli gravid? Da når en endeli bli gravid,er d så vanskeli og tro at man e virkeli så heldig.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Neida, barn nr to. Og hadde da rimelig stor mage allerede i uke 13 men nå har jeg ingenting.... enda, eller... det henger igjen noe død hud etter forrige gang. Kanskje den er inni der en plass=) Hehe... ja vi har slitt, jeg har vert på 3 ultralyder også men det finnes ikke antydning til at det skal slå inn hos meg.
babysjuk82 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Rart d der,når vi endli bli gravide,så får vi ik t og tro det.si vel pang snart og magen vokser i stor fart:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Håper den snart begynner å vise ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå