mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 og i tilfelle ja,hva slags. Selv følger jeg ikke med på serier,som en er nødt for å følge med i,for å få samenhengen,men ser på de forskjellige CSI,nårjeg har får anleding til det. Liker også en del av komediene som går,som seinfeld,alle elsker raymond,konngen av Queens. Ellers må jeg jo si at når 24 går,så må jeg se på det,følger også med på farmen nå.
Kaosmamma' n Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Unkaren, Top Model, alle krimserier, Cane, Nip/Tuck
Lompa75 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Grey's Anatomi og Frustrerte Fruer. Det er vel det eneste jeg ser på TV lenger. Sluttet helt å se på TV jeg...
Tante Bassa Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Er stort sett hjemme for tiden pga bekkenløsning, så her blir det mye tv- titting. - Friends - Thats 70 show - Ungkaren - Top model - Farmen - Unge mødre - Hotel cæsar Sikkert mange fler som jeg ikke kommer på nå. Den beste serien er Grace Anatomy, gleder meg til den kommer på tv igjen.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Sex and the city, Home and away, Hotel Cæsar er favorittene. men ser også av og til på det meste annet som går, kongen av queens, alle elsker raymond, will and grace, step by step og alle disse tvnorge seriene. og noen tv3 serier. og seventh heaven innimellom. tvslave jeg? neida, "langt" i fra
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Her går det i home and away, cæsar, gossip girl, ugly betty, csi, csi N.Y og prison break...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå