Gå til innhold

jeg burde ikke godta dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra exen..ikke sammen men er venner.

jeg har gjort mye dumt og skjønner han kjefter for det men han sier så mye stygt til meg når han blir sint..etterpå er han såå glad i meg og vil meg bare mitt beste.

sier jeg er dum,shitzo,loser,rotehode,idiot,tett i pappen,altid vil være et kaos i livet mitt.

ber meg velge mellom han og en vennine fordi han ikke ser no godt i hu og han ikke liker hu.ja hun kjeftet på han,men alikevel.

rakker og ned på familien min(ja de er på helt ute å kjører men likevel)

føler dette er psykisk mishandling.

eller overreagerer jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke la han overkjøre deg slik. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke orket å høre på slikt. Håper han ikke gjør dette men barnet til stede....

Skrevet

Han trykker deg ned, så ja, jeg vil anse dette som psykisk mishandling. Han har funnet en måte å manipulere deg på. Han har forøvrig ingen rett til å kreve at du skal velge mellom han og venninna di, bare fordi han er umoden og ikke tåler at andre sier sin mening til han. Lag faste samværsavtaler og ha minst mulig ellers å gjøre med han. Når han behandler deg sånn, fortjener han ikke at du skal være vennen din. Og når det gjelder det "dumme" du har gjort tidligere, må lære deg til å tilgi deg selv og gå videre i livet. Vi driter oss alle ut med jevne mellomrom. Sørg for deg selv og barnet ditt, det er viktigst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...