Gå til innhold

noen leger her, ang ørebetennelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått ørebetennelse, hører veldig dårlig nå, akkurat som en dott, har prøvd å blåse den ut, men det går ikke, koti kommer hørselen tilbake, glemte å si at jeg har bihul betennelse og. er så irriterende med det der greiene i øret, blir helt kokko av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke lege, men har mye personlig erfaring med både bihule- og ørebetennelse. Det kan ta noen dager før dotten i øret slipper, og det kan gjøre vondt verre å blåse. Prøv med nesespray, saltvannsskylling og fenumax fra helsekosten, og bortsett fra det så er det bare å ta tiden til hjelp. Brått en dag begynner det å sprake i øret og det er en utrolig deilig lyd!

Skrevet

jeg prøvde først med fenumax men det hjalp ikke, tilslutt måtte jeg til legen, hadde så vondt i øret og hodet, så jeg går på antibiotika, har hatt den dotten i mange dager nå.... får vel bare ta tiden til hjelp da...

Skrevet

Jeg fikk et godt råd av en dame her om dagen,datteren min har ørebetennelse for andre gang på under 1 mnd,hun sa gå på apoteket å bestill noe som heter: BELLA DONNA 200-D(det er en blomst,så det er urtemedisin),og ta dette med en gang symptomene kommer:) Hun har en datter som var veldig plaget med ørene og etter at hun begynte å bruke dette har hun ikke vært plaget:)

LYKKE TIL,jeg har vært å bestilt:) er vært et forsøk mener jeg,er helt ufarlig:)

Skrevet

jepp belladonna funker..=)

jeg hadde ørebetennelse opptil nesten 30 ganger da jeg var liten. da jeg fikk disse pillene så har ikke jeg hatt ørebetennelse siden. helt utrolig.

kan kjenne smaken på de små hvite kulene den dag i dag hvis jeg tenker på de.. hehe. de var gode. søte og gode.

vurderer å kjøpe til min. han har vært litt plaget og den dritt medisinen hos legen funker jo ikke og han kaster det bare opp. kommer det tilbake kommer jeg også til å kjøpe bella donna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...