HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 har dere fått magevondt av denne? å da mener jeg skikkelig vonde tak i øverste delen av magen eller noe... ho meg tar det skikkelig tak i mellomgulvet og sprer seg bakover til ryggen. Skikkelig ubehagelig. Ringte legevakta og hun sa at mage smerter var endel av bivikningene så da er det jo bare å holde ut da ;s noen med erfaring???
tuppen og lillemor Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 dette er den eneste antibiotika jeg sier nei takk til, husker jeg ikke tålte den, husker ikke helt ka det var, mange år siden, men navnet er brendt fast i hodet mitt...
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 ja dette navnet kommer jeg aldri til å glemme, det er helt sikkert!!! huff-håper den tar knekken på lungebetennelsen iallefall
Kludrepluten Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Lei for det. Men for hver dose du tar blir smertene værre. Jeg pleier aldri å klare mere en 3-4 dager. Prøv og spise samtidig som du tar dem. Det kan dempe smertene litt.
snartmammapåny Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Fikk tidenes grønneste bommelom og det ble like rennende som vann. Men tok knekken på lungebetendelsen min og, veldig effektivt, men måtte holde meg i nærheten av et toalett hele kuren..
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 uff,ja dette var posetivt hehe får jo prøve å holde ut da-vil gjerne bli kvitt denne lungebetennelsen og få crp på normalen igjen prøvde med to paracet i stad,og entenså er morgendosen på vei ut,eller så hjalp det littegranne;) la oss håpe det var paraceten som hjalp... tusen takk for svar iallefall
Gjest ->>- Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Hæ? "Bare å holde ut"? Be henne ta seg ei pære og stikk til legen for ny antibiotika. Antar du har en atypisk lungebetennelse siden du har fått ery-max, og da er azitromycin et greit alternativ om du ikke tåler erytromycin. Har aldri opplevd noen som helst bivirkninger av ery-max.
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2008 mmm ja du sier noe, jeg er allergisk for pencellin.. så derfor begrenser det seg jo endel hva jeg kan ha etter hva jeg har skjønnt? men nå har jo ikke jeg peilig da...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 jeg går på de nå. kvalm og det renner bak på meg. er skikkelig uvel.men det er litt bedre om man spiser samtidlig.
OsloMor Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ble skikkelig syk av ery-max, kastet opp blod tilslutt. Jeg tåler ingen type antibiotika jeg heller, du må slutte og få en annen!!
*Kleopatra Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ble kjempedårlig av ery max, satt stort sett på do med bøtte i fanget. Fikk ny antibiotika dagen etter, kunne jo ikke holde på sånn.
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. februar 2008 jeg spiser samtidig-visst ikke blir jeg kvalm i tillegg! så har ikke problemer med det-det er rett å slett disse vonde verke takene som kommer hele tiden-DE er vonde de men etter som flere sier her så ser det jo ut som at det er en vanlig bivirkning på denne antibiotikaen...
My little girl_ Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Ja dessverre, å det er eneste jeg "tåler" , reagerer veldig på alt annet, så har fått beskjed om at jeg heller må holde ut med "litt" magevondt..(allergisk reaksjon på alt annet) Den er grusom!!
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. februar 2008 ååå det er godt det ikke bare er meg iallefall Er å allergisk mot mande andre,alle pencelliner,derfor denne antibiotikaen;( får prøve å holde ut, så lenge jeg blir god, men det er NESTEN uholdbart når det står på som verst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå