3tøffetyper Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Noen som har vært der med barn? Vi har foreløpig bestilt oss en tur til senvåren sammen med endel familie. Men ser på nettet at dette er en festeplass. Det er vel litt roligere utenom høysesong? Hvordan er det m standarden og mat?
Adriansmor med tulla Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vi var der når jeg var gravid med tulla ... hadde ikke barn med selv nei... sandstrendene er nydelie og maten er god e den ..en restyrang serverer norsk mat åsså.. det er nok my festing og rall på kvelstid ja men det er fine strender og det var mase barn når vi var der i slutten av mai. Det som er teit er at du kan ikke kaste toalett papiret i doen med i søppelbøtta..skal dra flere ganger til bulgria men dra heller til albena med barna tror jeg...
3tøffetyper Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Ja, vi tenkte på Albena, men siden vi er såpass mange, og ønsker leilighet og ikke dblrom, så var det ikke ledig når vi skal. Har vært i Golden Sands, men d¨er 18 år siden. Så jeg husker ikke helt, da... Får holde oss unna gatene om kveldene da...
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Vi var der for 2 år siden og for 3 år sia i Sunny beach. Vi ble kjempeskuffa over Golden sands. De sier at Albena er bedre enn Golden Sands. Vi var der med 2 unger på 4 og 6 år(i Golden Sands)
3tøffetyper Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Det hørtes jo ikke bra ut da.....hva var det som var skuffende? Vi vurderer sterkt å bestille en annen destinasjon, men det passet liksom så godt med flytider og slike ting. Jeg har også vært i Sunny Beach, og var på omvisning m Star Tour (jobbet i reisebyrå, og når man har agentrabatt må man bli med en dag på visninger). Syntes Stedet var helt greit, men såg for meg Golden Sands som litt mer barnevennlig,- samt at det kun er nattflyvninger dit når vi skal reise.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Vet ikke helt ....skittent,ikke så "up to date" som Sunny beach,mye bakker,mye mer muligheter i SB. Masse bråk.Ikke koselig liksom...SB er jo stort og masse å ta seg til. Strendene er bedre, MASSE butikker,resturanter,alt liksom. D ble så forskjell. Jeg var i SB i 95 å sa da at jeg aldri skulle tilbake...jeg fikk sjokk når jeg kom dit.Totalt forandret..men fortsatt latterlig billig.De ble vel med i EU i 2007 så prisene er sikkert økt litt.
smågodt prinsessa Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har vært på GoldenSands... i 2005.. uten barn.. Ble veldig skuffa.. Prostituerte OVER ALT!! Fløy på kjærestene våres hele tiden hvis dem gikk aleine.. ALLE minibankene var det sånn kortleser i slik at de dumme bulgarska kriminelle stjal pengene våre og vi måtte sperre bankkorta!
3tøffetyper Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2008 Skeptisk! Skal sjekke andre destinasjoner ja. Er liksom litt mer nøye når man reiser med tre barn. Har tidligere vært på Mallorca, Menorca og Kreta m barn,-særlig Menorca anbefales. Utrolig rent og skikkelig, ikke mas i det hele tatt og generelt god standard på hotellene. Men kun Star tour har flyvninger dit, og sesongen er kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå