Gå til innhold

skuffet over og ikke bli trodd av helsestasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min har gått ned ca 3/400 gram den siste uken, matlysten har ikke vært på topp siden han var på behandling for en uke siden..

jeg har digitalvekt hjemme og har alltid veid han der samtidig som jeg har veid han på helstasjonen, bare sånn for og følge m da jeg ikke er vant m og ha flaskebarn sånn helt fra begynnelsen....

i dag var jeg på HS og sa at han gikk ned i vekt og han spiser bare halvparten av d han har gjort tidligere, nå spiser han bare kanskje 60,70 ml, mot 120/160

men når de veide han så syntes de vekta var bra til og være så liten og at d var nok ingenting og bry seg m, d trodde ikke meg når jeg sa at han hadde gått ned fordi at vekta hadde økt m et halvkilo siden han var der for tre uker siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro og fortsett å kontrollveie gutten din. Barn kan jo ha varierende matlyst og derav varierende vektoppgang, akkurat som oss voksne. Du nevner at han har hatt en form for behandling, er helsestasjonen informert om dette. Det kan jo være på bakgrunn av dette at de mener at ting ser greit ut. Føler du deg fremdeles usikker kan du jo ta ny kontakt med helsestasjon evt. fastlege for en second opinion.

Skrevet

joda greit m varierende vektoppgang, men at den går ned, d liker jeg ikke, spesielt ikke når han er så utilfreds og urolig, mulig jeg reagerer litt ekstra, blir vel ekstra følsom når man er sliten :-) gjør ikke annet enn og bære og trøste... han har netopp blitt 2 mnd

legen på HS sa at jeg fikk kontakte hun vi går til behandling til og høre om de skal være sånn, så jeg skal gjøre d i morgen

han har alltid hatt forskjellig apetitt for han vokser jo i rykk og napp, men nå r d annerledes, bare skriker og skriker og han er liksom sulten men orker bare og spise litt og så er d ny runde m skriking fordi han fremdeles er sulten

er så lei og har mest lyst t og gråte en skvett selv, men huff, nå ble dette et skikkelig syteinnlegg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...