*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 bare gleeeeder meg til lillebebisen kommer...huset er vasket & ryddet fra loft til kjeller ) til&med kjørt 2 lass med "gammel skit" på dynga! Så nå skal sambo & jeg ta oss en kosetur til cc-vest & små shoppe litt...jaja,har vel egentlig nok til frøkena mi nå,men det er jo såååå morro & suse rundt i butikkene & titte ) Så kjøper vi oss en stor kopp kakao med masse is...& sitter & titter på livet ) Så nå drar vi...Hadet bra )
lille sprelle Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Så bra! Jeg har masse trøbbel i sv.sk., men prøver å se på den lyse siden selv! Ser gleden i å dra en tur på fjellet og gå 1 km på ski (det er max og det tar laaaaang tid) med solen i fjeset. I dag fant snuppa ut at hun skulle prøve å ligge med hodet ned i noen min. for første gang! Det var kult å se at hun kan det. Foretrekker at hun finner ut at hun vil ut den veien..... Har niese som er helt i hundre for jeg har klart å lage en opplevelse for henne til helgen. mange sier - men humøret har du ikke mistet! Nei - hyler selvsagt innimellom, men det er jo lite konstruktivt også blir man jo bare mer lei seg av å være lei seg. Selv om jeg bare holder ut i korte stunder i sosiale sammenhenger, så kan man jo passe på å nyte det i fulle drag og "tørke opp" på sofaen etterpå! (og kose seg med de morsomme kommentarer og meldinger som kom fram)
undome Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Godt å høre Amy lee=) Håper dere koser dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå