Gå til innhold

flere som har menn som vil pakke baggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjøre vil så gjerne pakke baggen etter jeg har fortalt det er i gang for å se hva for noe rart han pakker med, etter erfaring fra sist har jeg lyst til å pakke selv jeg da. blødde mye sist og brukte de store bleiene, har lyst til å ha på en ledig kjørt på utsiden og ikke en bukse. sånn kommer han ikke til å tenke så jeg må nok bare pakke en i smug å sette i bilen uten at han vet det, så får han styre med sitt før vi skal dra. føler meg litt slem mot han.men vil jo føle meg litt vel etter fødsel å. og kan ikke regne med å passe hva som helst i skapet.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søtt at han engasjerer seg da, menne....

Du vet jo best hva du trenger etter en fødsel..er jo ikke bare søte baby klær som skal være med.

Jeg trenger bare nevne ting som blødninger og bind så grøsser min mann og trekker seg unna slike tema.

Men hjelpe med baby tingene skal han få lov til , men jeg tror vi skal gjøre det sammen så jeg vet at jeg har tingene jeg vil ha der:)

Skrevet

HaHa, ville sett hva jeg fikk med meg da om gubben skulle pakket baggen.

Tror jeg hadde reist ganske tomhendt til sykehuset faktisk.

Han kan jo knapt pakke sin egen bagg om vi skal ut å reise.

Skrevet

Nei, det har han ikke nevnt noe om. Har laget liste selv og pakket det meste klart. Om ikke jeg klarer å pakke siste rest når den tid kommer vil han klare å finne de som gjenstår. Hadde selv heller aldri fått med meg det jeg trengte om jeg skulle pakke alt når det hele setter igang. Kan jo starte på natten - trøtt og fortumlet. Nei, kofferten står klar - og det har den gjort en god stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...