Mille** Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hehe....det går vel ikke an å ha flere fedre? De har en pappa, og det er samme mann som er pappa til begge to. ;o)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Så vidt meg bekjent har datteren min bare en far og det er han jeg er gift med..
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 La meg presisere. Har du to unger, så kan ungene dine ha to fedre, en hver. Har du tre unger, kan vi fort komme opp i tre forskjellige fedre.
Bella Swan Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Mine to barn og den i magen har samme pappa.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Mine 2 barn har samme pappa, men pappan har 3 barn;)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Tenkte å svare som flere her. De har en far hver. Og det er samme far til alle tre, de to vi har og den i magen
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Jeg stilte spørsmålet for å sjekke hvor akseptert dette er. Det er lov å snakke om intimbarbering, porno, sex, silikon, mishandling av egne barn etc. Men er det å ha barn med forskjellige fedre fortsatt tabu?
Mockanin Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Begge gutta mine har en far.... men ikke samme far
~~DoraDora~~ Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Hehe var visst bare jeg som forstod va du mente ;-) Jeg har tre barn, og de har samme far alle tre,- og det er mannen min :-)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 3 barn,og samme far alle 3
Tomine is my star Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Ett barn og en far.... Skal jeg ha flere barn må jeg samarbeide godt med ex`en....vil nemlig ikke ha flere forskjellige fedre å forholde meg til... Så får vi se da,hva som skjer i årene som kommer...om det blir flere barn på meg
Sjefsmegga Skrevet 21. februar 2008 #19 Skrevet 21. februar 2008 Alle tre har en pappa, den samme, eldste har annet biologisk opphav som aldri har vært inne i bildet.
Joikaboll@ Skrevet 21. februar 2008 #20 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har hvert bortpå 2 mannfolk og har snart 5 barn, så to fedre til mine snart 5.
Gemini77 Skrevet 21. februar 2008 #23 Skrevet 21. februar 2008 samme pappa til lillegutt og jenta i magen..
boble <3 Skrevet 21. februar 2008 #25 Skrevet 21. februar 2008 Mine to har hver sin pappa som ikke er den samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå