Lykken_er_tre Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor er det da folk som skal gå ut og bestemme hvordan vi skal dele opp permisjonen vår? Jeg for min del vet om flere mødre som bruker relativt lang tid på å komme seg fysisk og psykisk etter fødsel, virker ikke rettferdig overfor dem at en skal bli tvunget ut i arbeid så raskt, eller sykemelding som igjen skaper problemer for arbeidsgivere. Hva med studenter da? skal begge foreldrene måtta ta permisjon og være nødt til å utsette studiene ett år? Vi er voksne mennesker her som helt fint klarer å dele opp permisjons tiden til vår egen situasjons beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå