Gå til innhold

Noen fler som opplever dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sånn kjempe ømt, egentlig ganske smertefullt punkt rett ved navelen på høyre side... Bare når jeg står, er derfor ganske plagsomt!!

Jeg innbilder meg at en liten kroppsdel presser mot min veldige stramme hud innenfra...

Er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjenner det godt når en fot eller arm presser på. Sikkert ikke mer plass, hehe, er 37 + 1

Klems

Skrevet

Åneida du...har oxo ett par slike punkt,spesielt på høyre siden når jeg ligger...det er nok disse bebisene våre som presser på :o) det er jo ikke store plassen der inne nå da...Frøkena mi sitter jo i seteleie...& har hodet litt mot venstre siden.Av & til presser hun hodet så innmari høyt opp,at jeg neste kan legge puppen min på hodet hennes...hehehe :o) så det sier jo bare litt hvor skvisa vi er innvendig ;o)

Skrevet

Nei, har det samme. Noen punkter der en fot eller et kne nærmest har fast "dytteplass", slik at det blir veldig ømt innenfra og dermed vondt og komme borti utenfra. Synes ellers at navlen er vond, skikkelig ubehagelig når jeg støter borti noe med den - og det gjør jeg jo ofte, klarer ikke helt å beregne kroppsstørrelsen nå..

Skrevet

Navlen min var også vond, og det skal den visst ikke være.

Det viste seg at jeg har fått et lite navlebrokk, og må dytte navlen på plass hvis den prøver å "sprette" ut.

Dersom den ikke lar seg dytte på plass, bør legevakt oppsøkes.

De siste to dagene har jeg holdt navlen på plass med små dytt,

og har ikke vondt i det hele tatt... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...