Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Tok keisersnitt for 6 uker siden,og jeg blør fortsatt,blødningen var kraftig,men har avtatt nå,til vanlig mens blødning,i går var det to digre klumper i bindet mitt,den ene var gulaktig og den andre var blålilla(var ikke koagulert blod)og begge "harde",ble ikke borte når jeg skyllte det under rennende vann,hva kan dette være? Håper noen har svar:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville ha ringt legen, eller barselavd og hørt etter nå! Ikke for å skremme deg nei, men det er bedre å få svar enn å være usikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå