Gå til innhold

Er det morkakerester?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok keisersnitt for 6 uker siden,og jeg blør fortsatt,blødningen var kraftig,men har avtatt nå,til vanlig mens blødning,i går var det to digre klumper i bindet mitt,den ene var gulaktig og den andre var blålilla(var ikke koagulert blod)og begge "harde",ble ikke borte når jeg skyllte det under rennende vann,hva kan dette være? Håper noen har svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt legen, eller barselavd og hørt etter nå! Ikke for å skremme deg nei, men det er bedre å få svar enn å være usikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...