MartheMor+Lillegutt Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Mulig det bare er meg som er litt dum altså, men hvordan monterer man den?? Den kom jo i forskjellige deler, er det helt tilfeldig hvordan man setter den sammen? Føler meg ikke så smart nå nei..hehe
BettyBoob Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 har bestilt, men ikke fått den enda er nok ingen spesiell rekkefølge såvidt jeg kan skjønne, bare å klikke dem sammen til en ring! titt i bruksanvisningen hvis du er usikker
MartheMor+Lillegutt Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Hehe, du hadde rett. Ingen spesiell rekkefølge. Måtte bare vri og vende litt på de ulike delene, så ble det en fin ring:) Men den er SVÆÆÆR altså, må jo rydde unna det meste i den lille stua vår når jeg skal rocke!
BettyBoob Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 hehe, høres bra ut! Gleder meg til jeg får min i posten hvis det er vellykket ville typen også ha seg en, hihi!!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Nå har jeg testet den litt, og for å si det sånn: Man merker godt at den tar ja! Kommer sikkert til å være helt blå på sidene i kveld. Men SÅ gøy da! Høy musikk og så bare rocke i vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå