Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er ikke klar for å være borte hele dagen fra babyen min, når den bare er 8 måneder. Dessuten kan ikke mannen min være så lenge borte fra jobb.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Lurer på om vi kvinner også skal begynne sånn: Ja, jeg vil gjerne ha barn, men jeg har desverre ikke anledning til å være borte fra jobben. Da ville vel noen ringt barnevernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå