Ezmeralda Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Fikk CD av svigermor som heter "Ikke gråt" utgitt av Cappelen. Det er spillt inn lyder av : helihopter, storm, gressklipper, drill, bil, regn, støvsuger, tog, bølgeskvulp og mye mer... Spiller på full guffe for tassen og han roer seg og sovner med en gang! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 ja, den cd'n hørte jeg om på et program på radioen.Får kansje prøve den jeg også...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hvor gammel er din baby? Jeg har også prøvd den cd'en, men tror småen her er for gammel (9mndr). Tror den hadde vært superbra å bruke da han var nyfødt og hadde kolikk... Nå bare smilte og lo han av de rare lydene.. Hehe.. Han har nok glemt hvordan det var inni magen han :-)
Ezmeralda Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Min er 3 mnd nå. Det første som slo meg var at min var for gammel også, men det er han tydeligvis ikke... :-) Før vi fikk CD'en satt vi på springen på full guffe. Det virket det også, faktisk. Kan tenke meg at de har glemt lyden når de er 9 mnd, ja. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Kjøkkenvifta var ofte i bruk hjemme hos oss den første tiden :-) Så har stor tro på den CD'en til små babyer. Får huske på den til neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå