Cat.68 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Gi meg deres beste vitser eller artigste historier fra virkeligheten. Trenger en latter.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har hatt sex med en mann her inne... Det var uhyre morsomt å tenke på etterpå.. Kanskje ikke det fikk deg i humør, men..
Cat.68 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Sorry det holdt ikke til å trekke på smilebåndet engang.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 "Det var en gang et pakistanskt par som nettopp har flyttet til Norge. Så en dag fant damen ut at hun var gravid. Så hun gikk til sin mann å sa: "Ahmed jeg er på tjokken" , da svarte Ahmed: Ja, ok! Jeg er på stoa....!" ---------------------------- En turbuss med politikere er ute og kjører på landet hvor de kommer ut for en alvorlig ulykke og kjører av veien... Bonden som eier jordet ser ulykken, tar spaden, springer alt han kan mot ulykkesstedet, og begynner å grave et stort hull! Dagen etter kommer lensmannen, og spør hvor han har gjort av alle politikerne, og bonden peker da på det store, gjenfylte hullet. – Er du sikker på at alle var døde?, spør lensmannen – Noen av dem sa at de ikke var det, men du vet hvor jævli disse politikerne lyver!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Gåte: Hvilket dyr i jungelen er gladest i å samle flasker?
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Haha! Endelig en gåte jeg klarte. Det hører til sjeldenhetene... Men den der var jo ekstremt simpel da... Kan vel kanskje ha noe med saken å gjøre?
Pille~Pernille Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Mannen og kona satt og koste seg med et glass vin en lørdag kveld. Mannen sier plutselig: "jeg skal vedde på at du ikke greier å si en ting som gjør meg glad og forbanna samtidig" Kona tenkte seg om en kort stund, så sa hun: "du har større kuk enn broren din"
Tomine is my star Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Hvem er den tristeste skapningen i skogen?
Süsse Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Ta på deg Gucci-solbrillene og du skal se smilet kommer frem.
Cat.68 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2008 Jada, når jeg har kommet over hvor dyre de var, hehehe
prekæs Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 Yppert. Vet du hvor den vitsen ble fremført?
prekæs Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Tar jeg ikke feil ble den fortalt på direkten i "etter skoletid" den gangen jeg var 10-15 år. Altså i et program for barn og ungdom:)
prekæs Skrevet 21. februar 2008 #18 Skrevet 21. februar 2008 Var det deg som ung gris, kanskje? Mener faktisk jeg hørte på programmet. Hjemme på jenterommet mitt:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #20 Skrevet 21. februar 2008 Det har jeg også anonym 15.44. Ikke mange menn her inne, så det kan jo være det var samme =o) Hadde han dame?
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #21 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hørte en jævlig bra vits her forleden, men kommer ikke på noe morsomt på "kommado". Men jeg kan fortelle deg noe jeg har gjort i dag, som var morsomt for meg hehe. Jeg har vært og kjøpt bitte-bittesmå bodyer i størrelse 50 i dag!! =) Med masse skjønne frosker på. Til å spise opp! Så sydde jeg på strikk og noen trykknapper. Så fant jeg katta og tredde bodyen på. Hvis jeg ikke kan bli gravid på vanlig måte, så får katta finne seg i det! Haha, ikke så ille. Men pus ble operert i går (kreftsvulst) og har en masse fine sting på magen. Hun hadde på seg en "frakk" fra dyrelegen, men den var altfor stor, så i nattens mulm og mørke tok hun en "kattini" og løp naken og fornøyd rundt i dag og pellet sting. Da satte jeg på en krage, og det var lite populært. Dermed ble det body! Hun er supersøt og hadde jeg hatt kameraet mitt, så skulle jeg lagt ut noen bilder her. Liten brun katt i hvit body med frosker på. Hehe. Hjalp det bittelitt? Jeg flirer enda når jeg kikker inn i sengen. Hun har vært der helt siden bodyen kom på. Sur og flau stakkars og vil ikke snakke med noen... Skjønner hun er flau når de andre kattene mobber henne, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå