Gå til innhold

Jeg er så lykkelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..over å være gravid. Tenk at jeg om noen måneder skal bli mamma. En helt ny epoke i livet er i ferd med å åpne seg for meg, og jeg kan nesten ikke vente. Så fantastisk det er at vi får bære vårt eget nyfødte barn i ni måneder. Vel er vi bekymret og nervøse for både det ene og det andre innimellom; men husk å glede dere i denne tiden folkens. Vi må ikke glemme at det stort sett går bra, og at de fleste får friske velskapte barn. Så får vi heller ta eventuelle problemer når de kommer. Jeg skal på ultralyd imorgen, og gleder meg så utrolig mye. :-)

Lykke lykke til alle sammen. Håper dere alle er like glade for deres undere som jeg er. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ogsaa! Jeg koser meg masse, har det helt prima.... Det er deilig aa vaere gravid, skikkelig koselig. Det er noen lysegraa stunder selvsagt, men de gaar heldigvis over, fordi jeg vet at dette bare hoerer med til det sunne sinnsmoensteret som foelger med et aa vaere gravid.

Jeg trener og spiser god mat og sover og leker med datteren min og teller uker, mnd og ikke saa mye annet. Heldige oss som skal faa et lite vidunder om kun kort tid, det er virkelig en tid man skal kose seg.

Ha en straalende dag alle paa 2. trim.

Klem fra meg. =o))

Skrevet

lysegrå stunder var et fint uttrykk. det skal jeg huske på.

Skrevet

Hehe...ja....jeg for min del har nok noen svarte stunder også innimellom, da jeg er "sikker" på at noe er galt...helt til neste dag, da kan det være helt omvendt, og jeg er overbevist om at dette går så bra så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...