Gå til innhold

Sur stemmning på 2. trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt jeg.

Har vært her inne å smug tittet ved 3 anledninger. Jeg er i uke 11 nå og skal snart over hit. Jeg synes det er så mye "krangling og irritasjon" her på 2. trimester Hvorfor er det sånn her inne og ikke på 1. trimester. Har det noe med akkurat de menneskene som er her nå, eller er noe annet? Det er ikke sånn idet hele tatt på 1. trimester. Det har kanskje med at man i de første12 ukene har nok med å håpe at det kommer til å bra, veldig mange er jo redd for å miste.

Også når folk kommer over i 2. trimester så virker det som at skuldrene blir senket men piggsvinet kommer fram i folk.

Det blir sånn at man ikke har så lyst til å komme hit neste uke.

Rett meg hvis jeg har oppfattet det feil, men dette er bare en følelse jeg har fått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du...

dumt st du oppfatter 2 trimester sånn da..

kan vel stemme hos noen enkelte( ANONYME),de kommer til stadighet me no rart..

men du, kom deg over til oss(2 trimester), trenger selskap her;-) hihi

Skrevet

enig, det ER mye sur stemning her inne.. var ikke sånn på 1.trimester... lurer på hvorfor jeg også..

Skrevet

Neiiiiiiiiiiiiiiiida :) Bare noen som vil tøffe seg innimellom, også er det en del hormoner ute og går da vet du :)

Velkommen skal du være!

Skrevet

Jeg synes de fleste er seriøse og snille her inne.. :-)

Får masse gode råd og tips ved å følge litt med på diskusjoner. Pga anonym-knappen vil det nok alltid være folk som tør å si mer enn de hadde gjort med sine nick, men stort sett er dette et veldig greit forum. Så velkommen skal du være når du kommer. :-)

Skrevet

Hei hei;-)

Eg er heilt ny her.. er i v 13 no.

Føler litt det samme som deg. Men trur dei fleste her stort sett er hyggelige mennesker;-) Venta du på septemberbaby du òg altså??

Velkommen forresten;-)

Skrevet

Ser ut til at det er litt aggressive hormoner som har gått amokk her akkurat i dag.. men har nå hengt her i 14 uker og har egentlig et veldig godt inntrykk og kost meg mye med koselige innlegg her i 2. tri. Stort sett har de fleste vært ute etter å gi gode råd og dele tanker. Idag er det visst kræsjet med meninger men men, trådene går sakte men sikkert nedover og ender i nye. Erfaring tilsier vel at man lett bør ignorere unødige kommentarer og frustrasjon og heller leve med optimisme!

Håper alle klarer å overse unødvendige og kranglete innlegg. Tror nok flesteparten av oss kun er her for å glede oss over barnet som vokser i magen og finne ut av litt av hvert. Her kan man lære litt av hvert og få svar på det meste!

Surheten går over og blir nok knust av alle koselige debattene skal du se;)

Skrevet

Ja, annonym knappen ja.

Det er jeg som startet denne debatten her inne. Jeg valgte å tykke på anonym knappen for jeg forventet meg full alarm her inne. Å da ville jeg ikke bli husket som ho som klager før ho kommer hit.

Dette er første gangen jeg er annonym.

Men bra dere tok dette på rett måte.

Takk, blir ikke så ille alikevel da kanskje.

Skrevet

Får kanskje stå fram jeg da, Kanutten80 er jeg, og det er jeg som startet tråden. Liker ikke å være annonym, men var litt redd for reaksjonene her inne.

Ja, september baby her, har termin den 12 september. Dette er et prøverørs barn. Var gravid for 3 år siden, men mistet i uke 10. Vi har prøvd å få barn i 5 år. Så nå krysser jeg alt for at det går bra denne gangen. Er redd for å miste.

Da kommer jeg hit på onsdag neste uke, blir ikke lett å slippe 1. trimester, er liksom der jeg er vant til å være.

Men så klart det skal bli en fryd å komme til uke 12. Ukene har vært lange på 1. trimester.

Da skrives vi.

Skrevet

Velkommen!

Jeg har ikke vært her så mye før i forrige uke, har vært mest på TettInntil, men det var først i dag jeg synes det var sur stemning her. Prøver bare å ignorere tåpelige innlegg jeg.

Skrevet

Har ikke sett mye til sur stemning jeg nei, men så har jeg ikke lest alle trådene heller da.

Velkommen til oss.

Skrevet

Syns vi har det kjekt her på 2.tri jeg :) Sjelden det blir kvalm stemning, vi engasjerer oss bare veldig når vi blir uenige. Og da burde vi sikkert flyttet debatten til kranglesiden, men da er oddsene store for at uenigheten hadde eskalert til full krig :) Poenget er at her deler vi som regel glede og bekymringer, og krangler/uenigheter utgjør bare en liiiiiten promille av det som foregår her inne. Så ikke bekymre deg, velkommen skal du være, og gi oss en sjanse til å gjøre dette forumet til et hyggelig tilholdssted. *synger en trall og støvsuger den røde løperen så den er klar til kanuttens ankomst* Og nå skal jeg nyte min Biola mens jeg ser på Friends :)

Skrevet

jeg synes ike det er noe spesielt surmulign..er jo alltid enkelte annonymer som kan være frekke da..men de er jo bare å overse isåfall..1.trimester kan man ikke være annonym..så sikkert noe med det å gjøre..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Stort sett er de fleste veldig hyggelige her inne og støtter hverandre. Men det er nok som mange her over har skrevet at denne anonymknappen ødlegger en del. De fleste som lager "kvalm" skjuler seg bak denne knappen.

Stort sett har jeg valgt å ignorere slike innlegg, men hender jeg tenner litt på pluggene også. De innleggene jeg skjønner er slike innlegg på overskriften dropper jeg å lese.

Nei du er hjertlig velkommen her inne og håper du vil få et annet inntrykk av oss etterhvert :-)

Skrevet

jeg syns det er bedre å være på 2. trimester enn 1. men kanskje fordi jeg syns det er slitsomt med alle de som lurer på om de er gravide. Er det ingen som har hørt om å ta en graviditets test enn å spørre hormonelle damer på ett nett forum? ;) også slipper man alle de SA/MA innleggene. blei både nervøs og trist av allt pratet om å miste.

Anonym knappen er jo litt kjekk å ha da, ser det er endel som spør om litt intime spørmål som sikkert er bedre å holde litt anonymt.

men litt friske diskusjoner er jo naturlig, men syns noe er litt vel drøyt.

Men syns vel man uansett skal ta nettforum generellt med en klype salt. Tror det er mange kranglefanter her inne som ikke er gravide, men bare kjeder seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...